مهاجم گلزن مس کرمان گفت: اگر در ابتدای فصل در 6 هفته غایب نبودم و در ادامه نیز در پست مهاجم نوک بازی می کردم بیشتر گلزنی می کردم.

مصطفی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر چه به انتهای لیگ نزدیک تر می شویم بازی ها دشوار تر می شود و ما یک بد شانسی آوردیم و آن هم این بود که باید در هفته های پایانی با تیم هایی بازی کنیم که آخرین  تلاششان را برای ماندن در لیگ انجام  می دهند ولی به هر حال ما هم چند هفته است که بازی های خوبی را ارائه می دهیم و امیدوارم  بتوانیم جايگاه خوبي را در جدول کسب کنیم.

وی در خصوص گلزنی هایش در لیگ و مقایسه خود با بهترین گلزن لیگ از نظر تعداد گل زده گفت: من در ابتدای فصل تا هفته سوم بازی نکردم و در بازی هفته ی سوم هم مصدوم شدم تا عملا شش هفته ی ابتدائی لیگ را از دست بدهم در ضمن زماني که قاسم پور سرمربی تیم بود بیشتر مهاجم کناری بازی می کردم و ایشان اعتقاد برسیستم تک مهاجم نداشت و در حال حاضر در پست تخصصی خود بازی کرده و بهتر گلزنی می کنم و اگر شش هفته ی ابتدائی فصل را غایب نبودم و در پست خود بازی می کردم آمار گلزنی بهتری داشتم.
 
وی خاطر نشان کرد: سال 91 برای من سال خوبی بود، از ابتدای سال 91 ، روزهای ورزشي خوبی را سپری کردم و از نیم فصل دوم به بعد نیز لیگ امسال هم توانستم روزهای خوبی داشته باشم./آق

برچسب ها: مهاجم ، گلزنی ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار