شیوه‌نامه جدید انتخاب معلمان نمونه در کشور شفاف و مدون است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، در دوازدهمین جلسه ستاد آموزش و پرورش استان زنجان با ارائه گزارشی از نحوه انتخاب معلمان برتر منطقه‌ای، استانی و کشوری گفت: شیوه‌نامه جدید انتخاب معلمان نمونه به استان ابلاغ شده است.

مجتهدی  افزود:شفاف‌سازی روند امتیازدهی و عمل براساس معیارهای اعلام شده از امتیازات شیوه‌نامه جدید انتخاب معلم‌های نمونه محسوب می‌شود.

وی بر مؤثر بودن انجام پژوهش در امتیازدهی برای انتخاب معلم نمونه در شیوه‌نامه جدید اشاره کرد و ادامه داد: ترجمه، تألیف و تأهل هم در انتخاب معلم‌های نمونه تأثیر دارد.

معاون پژوهشی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان ،با اشاره به در نظر گرفته شدن کف امتیاز برای ورود معلم‌ها در رتبه‌بندی وتصريح  کرد: داشتن امتیازهای 150، 250، 300 برای ورود به رتبه‌بندی نطقه‌ای، استانی و کشوری از الزامات است.

مجتهدي با اشاره به اينكه دو هزار و 563 نفر متقاضی حضور در ارزیابی معلم نمونه در سطح استان زنجان بودند.اظهار کرد: تجلیل از منتخبان در هفته معلم برگزار می‌شود.

وي به انتظارات آموزش و پرورش از مسئولان استانی در هفته معلم اشاره وخاطر نشان  کرد: حضور مسئولان استانی در مدارس طی هفته معلم از با ارزش‌‌ترین اقدامات محسوب می‌شود./ع

برچسب ها: انتخاب ، معلم ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.