معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: کلاس آموزش سبزه آرایی در تعدادی از سرای محلات ویژه نوروز 92 در اسفند ماه سال جاری در منطقه یک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شريفي گفت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان علاقه مند با نحوه تهیه و تزیین سبزه برای سفره نوروز،  در تعدادی از سرای محلات، آموزش عملی سبزه آرایی برگزار می شود.
وی بیان کرد: کلاس ها در سرای محلات شهید لواسانی ( فرمانیه) باغ فردوس، و تجریش تشکیل می شود.
 اشکان شریفی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت افزود: افشاری شهردار ناحیه هفت با خانواده معظم شهید داوود سمیاری بازدید کرد.
وی بیان کرد: افشاری شهردار ناحیه هفت به همراه معاون ناحیه و مدیر اجتماعی و فرهنگی و جمعی از کارشناسان در اسفند ماه سال جاری از خانواده های شهید داود سمیاری و محمد علی طاهری و ستارکشانی دیدار و از ایشان دل جویی کردند.
 شریفی اظهار داشت: در ابتدای این دیدار شهردار ناحیه  به مقام والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی اشاره کرد و آن را موجب سربلندی، عزت و افتخار مردم ایران زمین دانست و دستاوردهای امروز را مدیون از جان گذشتگی، ایثار و دلاوری آن عزیزان بیان کرد.
 وی خاطر نشان کرد:  تلاش و عزم تمامی مسئولین و ملت شهید پرور حفظ و حراست از دستاورد ها وارزش های بدست آورده توسط شهیدان و ایثارگران است و در پایان با اهدای لوح یاد بود از خانواده های شهید داود سمیاری  و محمد علی طاهری و ستار کشانی تقدیر نمودند./ز
برچسب ها: نوروز ، محلات ، سبزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار