رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران طی 24 ساعت گذشته توانستند 3 دستگاه خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور ب برنامه ریزی دقیق خود و همچنین با جلسات هماهنگی با سایر مسئولان شهری در جهت فراهم سازی یک فضای بسیار مناسب برای شهروندان شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت است.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 385 ت 27 ایران 22

این مقام مسئول پلیس راهور تهران اظهار داشت:عوامل واحد گشت خودرویی منطقه 11 پلیس راهور فاتب ساعت 7:10 روز جاری در حین انجام وظیفه در خیابان جمالزاده به یک دستگاه خودروی پراید به شماره انتظامی 385 ت 27 ایران 22 مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق متوجه شدند که خودرو سرقتی است، لذا در نهایت خودرو به همراه صورت الجلسه به کلانتری تحویل گردید.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 541 ص 17 ایران 44

این مقام مسئول پلیس راهور تهران اذعان داشت: ماموران تحت الامر این حوزه در منطقه 14 پلیس راهور فاتب در ساعت 7:10 روز جاری در خیابان کریم شاهیان به یک دستگاه خودروی سواری پراید به شماره پلاک 541 ص 17 ایران 44 که بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود مشکوک شدند.
سرهنگ اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت ماموران پلیس راهور فاتب طی بررسی متوجه شدند که خودرو سرقتی است، لذا با تنظیم صورت الجلسه خودرو به کلانتری تحویل گردید.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 298 ط 71 ایران 55

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: ماموران واحد گشت خودرویی منطقه 13 پلیس راهور فاتب در حین حوزه مستمر خود در خیابان های حوزه استحفاظی، با دقت و هوشیاری در ساعت 23:50 شب گذشته به یک دستگاه خودروی پراید که در لابه لای خودروها پارک شده بود، مشکوک شدند.
سرهنگ اسماعیلی ابراز داشت: ماموران پلیس راهور تهران طی بررسی و استعلام از سامانه آگاهی متوجه شدند که خودرو مورد نظر به شماره پلاک 298 ط 71 ایران 55 سرقتی است، لذا خودرو با تظیم صورت الجلسه و هماهنگی های لازم به پارکینگ انتقال داده شد./ف

برچسب ها: ترافیک ، راهور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار