رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم و عکس"ژیار" از 19 تا 21 اسفند ماه جاری در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، گوهری به ارسال 441 اثر به دبیرخانه جشنواره که 90 اثر آن مربوط به حوزه فیلم کوتاه است خبر داد و گفت: 43 فیلم از تعداد مذکور با مضامین دفاع مقدس، سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فیلم اولی‌ها و آزاد به بخش مسابقه را یافته و به نمایش در می‌آیند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج افزود: 27 فیلم در بخش آزاد، 14 فیلم داستانی، 6 فیلم تجربه‌ای و چهار فیلم پویا نمایی به بخش پایانی این جشنواره است.
وی اضافه کرد: در بخش ویژه نیز 18 فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید که 3 فیلم آن با موضوع سال جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 3 اثر با موضوع محیط زیست، 3 فیلم با موضوع دفاع مقدس و هشت فیلم اولی مجموع 43 اثر راه‌یافته در بخش فیلم کوتاه به بخش پایانی جشنواره است.
وی تعداد عکس‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره را 330 قطعه عنوان کرد و گفت: 10 قطعه عکس با موضوع کار و سرمایه ایرانی، سه قطعه با موضوع دفاع مقدس 18 عکس در بخش آزاد و 12 عکس با موضوع محیط زیست به بخش پایانی جشنوراه راه یافته است.
وی، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان و ارج نهادن به تولیدات فاخر با نگاه به بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، تزریق روحیه امید و عدالت، ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و توجه به حفظ  و حراست از محیط زیست را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد./س
برچسب ها: ژیار ، فیلم ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.