معاون امور مجلس و استان های وزارت وزرش و جوانان گفت: هم اكنون سه هزار پروژه ورزشی در كشور در دست ساخت و احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید احمد رسولی نژاد، در سفر به شهرکرد و در آیین معارفه مدیركل جدید ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خود نیز خواهان ساخت و احداث سه هزار پروژه ورزشی دیگر در نقاط مختلف كشور می باشند.

معاون امور مجلس و استان های وزارت وزرش و جوانان گفت: برای بهره برداری سه هزار پروژه ها در دست ساخت به اعتباری بیش از شش هزار میلیارد ریال نیاز می باشد.

رسولی نژاد گفت: امسال هیچ گونه اعتباری از محل یك درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی برای توسعه ورزش اختصاص نیافت.

وی گفت: پروژه های نیمه تمام شش هزار و500  میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و این در حالی است كه چهار هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها درنظر گرفته شد و تاكنون در بخش عمرانی تنها 670میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

معاون امور مجلس و استان های وزارت وزرش و جوانان گفت: توجه به امور جوانان در دستوركار برنامه های وزارت ورزش و جوانان می باشد.

به گفته رسولی نژاد؛ در حال حاضر، تنها 58 كشور در دنیا در ساختار وزارتی خود از دو كلمه ورزش و جوانان به صورت مشترك استفاده كرده‌اند.

وی یادآور شد: هم اكنون در 55 كشور جهان از وزارت جوانان و ورزش نام برده می شود كه اولویت این كشورها مباحث مربوط به جوانان است و تنها سه كشور از جمله ایران دارای وزارتخانه ورزش و جوانان است كه اولویت در این كشورها ورزش است. /س

برچسب ها: پروژه ورزشی ، کشور ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.