استاندار اردبیل از بازگشایی گمرك اصلاندوز پارس آباد در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد گفت: دولت مصمم به گشایش و از سرگیری تردد از این گمرك است و تحقق این امر مهم به ارتقای سطح مناسبات و مراودات دو كشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و بهبود وضع معیشتی مرزنشینان دو كشور كمك زیادی خواهد كرد.

وی گفت: با بازگشایی و فعال شدن گمرك اصلاندوز راه برای توسعه و پیشرفت این منطقه و افزایش میزان عایدات ساكنان این خطه مرزی هموارتر می شود.

به گفته استاندار اردبیل ، از سرگیری فعالیت گمرك اصلاندوز علاوه بر تعمیق روابط در افزایش سطح مبادلات تجاری دو كشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نیکزاد همچنین بر ضرورت پیوستن شهرستان های پارس آباد و بیله سوار به منطقه آزاد تجاری ارس تاكید و افزود: پیگیری ها و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده كه در صورت وصل شدن این دو شهرستان مرزی به منطقه آزاد ارس شاهد تحول عظیم و جهش بزرگ اقتصادی در این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان این كه نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را به صورت جدی پیگیری می كند گفت: با پیوستن این دو شهرستان به منطقه آزاد تجاری و صنعتی بدون شك ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه آزاد افزایش خواهد یافت/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.