مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری ایران گفت: دیر صادر شدن روادید حضور کاروان دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان باعث شد حتی محل اقامت مناسبی هم نداشته باشیم.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به دیر صادر شدن روادید حضور در این مسابقات،ورزشکارانمان با مشکل اساسی اسکان در هندوستان روبرو شدند.
 
وی بیان داشت: وضعیت تغذیه و محل استراحتی که برای رکابزنان کشورمان هندی ها درنظر گرفته بودند اصلا مناسب نبود و ما به عنوان اعتراض هم از لحاظ دیر صادر شدن روادید و هم از لحاظ اسکان نا مناسب، با "سازمان فرهنگ جمهوری اسلامی ایران" در کشور هندوستان صحبت کردیم و آنها اجازه دادند تا در آنجا ساکن شویم.
 
چایچی در وضعیت رکابزنان سرعتی کشورمان در این دور از مسابقات افزود: تمامی رکابزنان کشورمان با وجود این مسائلی که پیش آمد توانستیم نتایج خوبی بگیریم که توسط محمدرحیملو و علیرضا حقی 2 مدال برتر بگیریم و در قسمت بانوان زهرا خسرو شاهی با وجود شرایط بسیار بد که راهی این مسابقات شد نتوانست مقام پنجمی را بگیرد و در 500 متر هم چهارم شود.
 
باید خاطر نشان شد که خسرو شاهی اولین مسابقات برون مرزی اش بود و اولین باری بود که روی پیست چوبی استاندارد به مسابقه پرداخت و توانست نتایج قابل توجهی در جایگاه خود بگیرد.
 
مدیر تیمهای ملی افزود: محمد پراش و ورپشتی رکابزنان پیست کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در دوران مسابقه خود توانستند به 16 نفر برتر این رقابتها دست یابند و در دور دوم متاسفانه پراش نتوانست به مراحل بعدی راه یابد ولی ورپشتی توانست جزء 8 نفر برتر این مسابقات قرار گیرد و امیدواریم بتواند در دور آخر این مسابقات به جایگاه 3 نفر برتر دست یابد.
 
مدیریتهای ملی دوچرخه سواری در پایان گفت: گروههای سرعتی کشورمان روز سه شنبه 22 اسفند ماه به کشورمان باز خواهد گشت و همزمان تیم امیدومان راهی کشور هندوستان خواهدشد و از 23 اسفند ماه مسابقاتشان شروع می شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار