معاون امور جوانان و دانشجویی هلال احمر طی نامه ای از جعفریان رئیس سازمان جوانان هلال احمر به منظور تلاش در جهت تحقق برنامه های تفاهم نامه بین دو سازمان و راه اندازی کانون های بشر دوستانه در مراکز اقدامات تامینی و تربیتی تقدیر و قدردانی کرد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در نامه اسماعیلی خطاب به رئیس سازمان جوانان هلال احمر آمده است: اکرام محرومان و اقشار نیازمند، پیام جاودانه همه ادیان توحیدی به ویژه دین مبین اسلام بوده و کمک به انسان های خطا رفته و خانواده های آنان از مصادیق بارز آن است.

وی در ادامه نامه رئیس سازمان زندان ها آمده است: وظیفه ام می دانم به سهم خویش از تلاش جنابعالی در تحقق اهداف و برنامه های تفاهم نامه فیمابین دو سازمان و راه اندازی کانون های بشر دوستانه در مراکز اقدامات تامینی و تربیتی و پیگیری های جنابعالی در این راستا که مصداق کلام گوهرین هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صمیمانه قدردانی نمایم.

شایان ذکر است، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با ارسال تقدیر نامه هایی جداگانه از تمامی مدیران عامل هلال احمر و معاونین جوانان هلال احمر استان ها جهت تلاش در مسیر موضوع فوق الذکر قدردانی کرده است/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار