مدیرعامل پایانه مسافربری مشهد گفت: 100 نفر کارمند و چهار پیمانکار که در مجموع 350 نفر را تشکیل می‌دهند در سه پایانه اصلی و سه پایانه غیرمتمرکز در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محسن شریعتی در نشست خبری مشترک مدیران حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: در ایام نوروز، دهه پایانی ماه صفر و 10 روز آخر شهریور ماه بیشترین مسافر به مشهد مقدس سفر می‌کند، درنتیجه حجم کاری سازمان پایانه‌های مسافربری در این ایام بیشتر می‌شود.

مدیرعامل پایانه مسافربری مشهد افزود: با توجه به اینکه حدود 29 میلیون سفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در طول سال از شش پایانه اصلی و فرعی انجام می‌شود، سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد برای تعطیلات پایان سال و ایام نوروز برنامه‌ریزی جدیدی انجام داده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: طرح امسال پایانه مسافربری مشهد از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد و پیش‌ فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی و حضوری توسط اداره کل حمل و نقل نیز شروع شده است.

وی با بیان اینکه 40 درصد فعالیت سازمان پایانه‌های مسافربری هماهنگی با ادارات و نهادهای مختلف است، گفت: در ایام تعطیلات نوروز 30 نهاد مانند هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی، ترافیک، آستان قدس رضوی، آتش‌نشانی برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران در پایانه‌های مسافربری مشهد مستقر هستند.

وی با اشاره به بارش برف دو روز گذشته در مشهد اظهار کرد: بارش برف در دو روز گذشته در مشهد سبب بسته شدن راه‌ها و سرگردانی مسافران شد که 300 نفر از مسافران در پایانه‌های مسافربری اسکان موقت داده شدند و این اسکان موقت در شرایط بحرانی در ایام نوروز نیز وجود دارد.

مدیرعامل پایانه مسافربری مشهد با بیان اینکه تمام نیروهای سازمان در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: 100 نفر کارمند و چهار پیمانکار شامل انتظامات، فضای سبز، خدمات و نظافت که 350 نفر را تشکیل می‌دهند در سه پایانه اصلی و سه پایانه غیرمتمرکز در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

شریعتی یادآور شد: در ایام نوروز افزایش 10 درصدی تاکسی‌ها در پایانه‌ امام رضا (ع) و افزایش خدمات سازمان اتوبوسرانی نیز پیش‌بینی شده است/س 

برچسب ها: نوروز ، پایانه ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.