استاندار جدید کرمانشاه تاکید کرد که تنها با بنده ملاقات کاری داشته باشید و برای گفتن تبریک به زحمت نیفتند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الله دمیاد گفت: در عین حال که بنای تغییر مدیران را ندارم ولی معیارهای خاص خودم از جمله تعهد، تخصص، داشتن برنامه، نظم و نشاط و چابکی در کار و پاسخگویی به مردم را دارم و مدیران باید به این اصول پایبند باشند.

وی در ادامه ضمن تشکر از اعتمادی که رییس جمهوری و وزیر کشور نسبت به وی داشته اند، ابراز امیدواری کرد که بتواند پاسخگوی این اعتماد باشد.

دمیاد افزود: استان کرمانشاه دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه های کشاورزی، صادرات، معدن، فرهنگی و گردشگری است و بر این باورم که جایگاه استان می تواند برجسته تر از وضعیت کنونی باشد.

استاندار کرمانشاه، اولویت های کاری خود را کنترل وضعیت بازار، پیگیری مسکن مهر، اتمام پروژه های مهر ماندگار، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، راه آهن غرب، اجرای پالایشگاه آناهیتا، جذب سرمایه گذاران برای استان و تکمیل سایر پروژه های مهم عنوان کرد.

وی گفت: به عنوان یک هم استانی و نیروی بومی از مردم شریف استان و بستگان می خواهم که برای اینکه فرصت سوزی نشود، تنها با بنده ملاقات کاری داشته باشند و برای گفتن تبریک به زحمت نیفتند لذا از همین امروز نشست های کاری ام را با مدیران استان، آغاز خواهم کرد و برنامه هایم را برای آنان تشریح می کنم.


برچسب ها: کرمانشاه ، استاندار ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.