اعتراض رسمی باشگاه به اخراج برهانی

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال در نیمه اول بازی با تراکتور سازی از زمین بازی اخراج شد و آبی ها نیمه دوم را بدون حضور وی سپری کردند، اما این در حالی است که اعضای این تیم به اخراج این بازیکن معترض شدند

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در خصوص اخراج برهانی عملکرد داور بازی را سخت گیرانه اعلام کردند و مدعی هستند که وی باید با یک کارت زرد روبرو می شوند زیرا حرکت و حتی از سوی اعضای تیم تراکتور سازی نیز به قدری شدید نبود که با اخراج روبرو شود از طرفی دیگر آبی ها که هفته گذشته به کمیته داوران متعرض شدند. اعلام کردند که این بازی  این بار داور بازی نباید این اقدام را انجام دهد.

گفتنی است : آرش برهانی خود به حرکتی که انجاک داده است . اعتراف کرده است ، اما این اتفاق در حالی رخ داد که آبی ها معتقدند داوران سربازی های این تیم حساسیت زیادی به خرج می دهند و این موضوع شرایط را برای آنها تغییر می دهند.

استقلالی ها اعلام کردند، اتفاقات داوری در بیشتربازی هابه ضرر این تیم است و مسئولین توجهی به این موضوع ندارند، زیرا قبل از بازی نیز اعضای تیم استقلال به حضور مظفری زاده معترض بودند و اعلام کردند که داور بازی تغییر کند، اما این رخ نداد و اعضای تیم استقلال نیز مدعی شدند که اگر برهانی از بازی اخراج نمی شد،‌استقلال می توانست با اوضاعی مناسب تر رود و شود وبا اختلاف بیشتری تراکتورسازی را در تهران بدرقه کند.

گفتنی است : این بازیکن در دیدار بعدی استقلال غایب است .

*از خط دفاعی استقلال تقدیر شد

اعضای خط دفاعی تیم استقلال در بازی با تراکتور سازی از شرایط ایده آلی برخوردار بودند و این اتفاق باعث شد که استقلال بتواند یک پیروزی را بدست بیاورد و با اوضاعی ایده آل بازی های لیگ را به اتمام برساند.

بر اساس این گزارش : اعضای خط دفاعی استقلال مدتی است که با اعتراض مربیان تیم روبرو شدند و این اتفاق از دیدار با الریان قطر آغاز شد و در بازی های لیگ نیز تکرار شد، در بازی با الریان استقلال نتوانست از سه گل به ثمر رسانده خود دفاع کند و این موضوع عاملی شد که اعضای تیم استقلال سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرده و راهی ایران شدند، به همین دلیل وهمچنین دریافت سه گل ، اعضای تیم در خط دفاعی با مشکل روبرو شوند و مربیان اعتراض فراوان به آنها داشتند.

ازطرفی اعلام شده است که در بازی با صبای قم نیز این اتفاق تکرار شد وخط دفاعی استقلال که در بازی ها ی دیگر لیگ برای عدم دریافت گل وارد زمین می شد این اتفاق را به سر انجام نرساندند و این موضوع عاملی شد که در بازی با تراکتور سازی شرایط برای آنها متفاوت پیش برود.

شایان ذکر است پس از بازی با تراکتور سازی بدلیل عدم دریافت گل و شرایط خوب اعضای خط دفاعی اعضای این تیم با تقدیر روبرو شدند زیرا خط دفاعی پس از مدتها روز خوبی را پشت سر گذاشتند واین موضوع برای اعضای این تیم متفاوت تر پیش رف.

گفتنی است : مربیان اعلام کردند که این اتفاق قرار است ادامه دار باشد و مدافعان نیز با شرایط خوبی روبرو می شوند زیرا قرار است بدلیل عملکرد ایده آل آنها پاداشی را دریافت کنند./م
برچسب ها: برهانی ، اعتراض ، مظفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار