اعضای تیم استقلال برای بازي کردن مقابل سپاهان اصفهان با مشکل روبه‌رو شدند، زیرا قصد دارند در این بازی تیم حریف را همراهی کنند و ترجیح می‌دهند که در ایام نوروز مقابل حریف خود در لیگ قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: شرایط برای اعضای این تیم متفاوت است و این در حالی اتفاق افتاده است که استقلالی‌ها اعلام کردند به هیچ وجه نمی‌توانند در مقابل سپاهان به میدان  بروند و این تیم را همراهی کنند زیرا بازی در جام حذفی و آن هم در نیمه نهایی جام حذفی به ضرر استقلال است و این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که اعضای این تیم رسما به سازمان ليگ و تاج نامه ارسال کردند و این در حالی است که 2 مسئول در فدراسیون قرار است به این موضوع رسیدگی کنند.

 آبی‌ها اعلام کردند در هیچ کجای دنیا چنین برنامه‌ریزی دیده نمی شود زیرا این بازی به دلیل عدم حضور ملی‌پوشان استقلال امکان پذیر نیست و آبی‌ها مدعی هستند که برخی می‌خواهند از روی قصد و به منظور حذف استقلال، این دیدار را برگزار کنند تا تیم دچار مشکلات بسیار زیادی شود.



شایان ذکر است؛ آبی‌ها در این خصوص اقداماتی را انجام دادند و حتی مدعی شدند که این بازی نمی‌تواند برای آنها در روز اعلام شده انجام شود زیرا استقلال ملی‌پوشان خود را در اختیار ندارد و این در حالی است که آبی‌ها نمی‌توانند بدون بازیکنان اصلی خود به مصاف سپاهان در این بازی حیاتی و مهم بروند و از طرفی اگر قرار به استفاده از بازیکنان باشد، نیز احتمال مصدومیت برای آنها بسیار زیاد است و مربیان استقلال نمی‌توانند در این خصوص ریسک پذیری داشته باشند.

شایان ذکر است؛ این نامه به صورت رسمی ارائه شده است و مسئولین قرار است نامه را مورد بررسی قرار دهند و تصمیم نهایی اعلام شود.

این در حالی است که سپاهانی‌ها با این اتفاق مخالفت کردند و اعلام داشتند که تنها در این تاریخ به مصاف استقلال می‌روند زیرا مشکلات استقلال به آنها مربوط نمی‌شود و آنها آماده بازی در این تاریخ هستند و کوتاه نمی‌آیند./مح
برچسب ها: استقلال ، مقابل ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار