بخشدار سرولایت نیشابور گفت:200 نفر مسافر گرفتار در برف و کولاک با حضور اکیپ‌های راهداری، پلیس‌راه و نیروهای امدادی این بخش نجات یافتند.

سیدمومن حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: با آغاز بارش برف و کولاک از ساعات پایانی روز چهارشنبه در کمتر از ده ساعت تمام محورهای روستایی این بخش مسدود شد و محور اصلی قوچان به سبزوار با وجود تلاش‌های اکیپ‌های راهداری و پلیس‌راه به‌مدت هشت ساعت بسته شد.

وی اظهار داشت: در کیلومتر 55 تا 65 محور قوچان- سبزوار، تعداد ده دستگاه اتوبوس، 50 دستگاه کامیون و تعدادی خودرو شخصی گرفتار برف و کولاک و زمین‌گیر شدند.

این مقام مسئول در فرمانداری نیشابور، اضافه کرد: با مشاهده این وضعیت نیروهای پلیس‌راه اکیپ‌های راهداری، اورژانس، هلال احمر، شهرداری و بخشداری در محل حضور یافته و نسبت به بازگشایی محور اقدام و مسافران را به محل‌های اسکان هدایت کردند.

بخشدار سرولایت اطلاع داد: 200 نفر از مسافران نجات‌یافته در مدرسه شبانه‌روزی و مسجد جامع روستای عبداله‌گیو اسکان داده شدند.

حسینی ادامه داد: همچنین چهار نفر چوپان که برای چرای احشام به ارتفاعات روستای برزنون عزیمت کرده بودند به‌علت ریزش شدید برف و کولاک گرفتار شدند که توسط اهالی و نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور اصلی قوچان به سبزوار و نیشابور باز و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر و اکیپ‌های راهداری در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند/س 

برچسب ها: نجات ، مسافر ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.