با هدف معرفی توانمندیها و ظرفیت های دانشگاهی منطقه آزاد ارس، فیلم مستند پردیس های دانشگاهی ارس تولید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه فیلم مستند آموزش عالی منطقه آزاد ارس تلاشی در راستای منافع ملی است گفت: فیلم مستند آموزش عالی منطقه آزاد ارس با هدف تشویق جوانان ایران اسلامی برای اشتغال به تحصیل در پردیس های دانشگاهی این منطقه به جای تحصیل درخارج از کشور، تلاشی در راستای کاهش خروج ارز و در نهایت تامین منافع ملی است.

نصیری افزود: جذب دانشجویان خارجی و انتقال دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در کشورهای خارجی به پردیس های بین المللی ارس از دیگر اهداف متعالی این فیلم مستند به شمار می رود.

به گفته وی این فیلم در 25 دقیقه به مقایسه توانمندی های مراکز دانشگاهی منطقه آزاد ارس و آموزش عالی در کشورهای همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان می پردازد و آماده پخش از سوی رسانه ملی است.

وی افزود: تصویربرداری و تولید این فیلم مستند حدود 3 ماه به طول انجامیده و در قالب آن فعالیت های علمی و آموزشی پردیس های بین المللی تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز، دانشگاه آزاد، پیام نور، حوزه های علمیه و مراکز آموزشی آزاد مستقر در ارس به تصویر کشیده شده است.

نصیری تصریح کرد: سالانه بیش از 160 ساعت فیلم مستند از سوی روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس تولید می شود و از طریق کانال های مختلف ارتباطی در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با 51 هزار هکتار وسعت، در شمال غرب کشور و هم مرز با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان و در نزدیکی کشورهای CIS قرار دارد./س

برچسب ها: مستند ، منطقه ، آزاد ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.