چهارمین روز رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان با حضور رکابزنان کشورمان در مسابقات پنج ماده پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" در حال برگزاری است.

در چهارمین روز از این دوره رقابتها، رکابزنان کشورمان برای درخشش و کسب بهترین عناوین در مسابقات پنج ماده، پا به رکاب می شوند.

براین اساس؛

حسنعلی ورپشتی با کسب جواز حضور در جمع چهار رکابزن برتر در ماده 200 متر، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و امروز با برگزاری ادامه رقابتهای این ماده، فردا برای برافراشته کردن پرچم ایران و ایستادن بر روی یکی از سکوهای این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا تلاش خواهد کرد.

بهنام خسروشاهی در ادامه رقابتهای ماده اومنیوم و در مواد ( تعقیبی انفرادی، اسکرچ و یک کیلومتر تایم تریل) پا به رکاب خواهد شد.

در ماده یک کیلومتر، محمد پراش به عنوان رکابزن ملی پوش کشورمان برای کسب بهترین مقام تلاش می کند.

زهرا خسروشاهی تنهای بانوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با حضور در رقابتهای ماده کایرین، با برترین های قاره کهن رقابت خواهد کرد.

در ادامه رقابتهای روز چهارم سی و سومین دوره از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، برادران پراش برای تثبیت اقتدار ایران پا به رکاب خواهند شد.

در این ماده محمود و محمد در ماده کایرین با برترین رکابزنان قاره کهن به رقابت می پردازند. /زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار