استاندار مرکزی با محکوم کردن کشتار شیعیان مظلوم پاکستان گفت: کشتارشیعیان باهدف اسلام ستیزی و از سوی استکبارجهانی هدایت می شود.

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: دشمنان با کشتار ددمنشانه شیعیان مظلوم در کشورهای مختلفی از جمله پاکستان، عراق، فلسطین، افغانستان، بحرین و لبنان در پی اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در جهان اسلام هستند.
وی بیان کرد: مردم آزادی خواه در نقاط مختلف جهان روز به روز به اردوگاه اسلام و شیعیان می پیوندند و دشمنان قسم خورده برای تضعیف این روند اقدام به کشتار طرفداران شیعیه در کشورهای مختلف می کنند.
شعبانی فرد تاکید کرد: دولت پاکستان باید نسبت به حفظ امنیت قشرهای مختلف مردم و مسلمانان حساس تر باشد زیرا که در این کشور، مسلمانان و شیعیان بسیاری زندگی می کنند.
وی تصریح کرد: گروه های تندروی وهابی به خاطر اینکه در پاکستان قدرت در اختیار شیعیان قرار نگیرد، دست به این اقدامات مذبوحانه با حمایت آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس می زنند.
استاندار استان مرکزی یادآور شد: با حفظ و تقویت وحدت همه جانبه جهان اسلام بر اساس آموزه های دین، باید از بروز کشتار قشرهای مختلف مردم، مسلمانان و شیعیان در نقاط مختلف دنیا جلوگیری شود.
شعبانی فرد بیان کرد: مجامع و سازمان های بین المللی نیز باید با محکوم کردن کشتار انسان های مظلوم در کشور های مختلف با عوامل بروز این جنایت ها قاطعانه برخورد کنند./س

برچسب ها: کشتار ، شیعیان ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.