كشف هروئين در زنجان 214 درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،فرمانده انتظامی استان زنجان‌ در شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، با اشاره به افزایش 214 درصدی کشف هروئین در این استان خبر داد و گفت: ‌بر‌خلاف هروئین کشف تریاک در مدت زمان جاری 49 درصد کاهش یافته است.

صالحي به افزایش 88 درصدی کشف حشیش در استان نیز اشاره كرد و افزود: کشف قرص افدرین نیز در این مدت افزایش 52 درصدی داشته است.

وي در ادامه با اشاره به کاهش 16 درصدی افراد دستگیری شده در زمینه مواد مخدر تصريح كرد: همچنین تا 18 اسفند امروز 244 دستگاه خودرو نیز  در این زمینه توقیف شده است.

فرمانده نيروي انتظامي استان ،همچنین با اشاره به اجرای 31 طرح در زمینه مواد مخدر اضافه کرد: از بین دستگیر شدگان در زمینه مواد مخدر 31 درصد در رده سنی 15 تا 30 سال قرار دارند.

صالحي همچنین با بیان اینکه 56 درصد از دستگیرشدگان در رده سنی 30 تا 45 سال قرار داشتند،يادآور شد: در مجموع 87 درصد دستگیرشدگان را در این زمینه افراد 15 تا 46 سال تشکیل می‌دهند.

 وي با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون معتاد در کشور وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد 94 درصد را مردان و شش درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

فرمانده نيروي انتظامي زنجان ، با اشاره  به بررسی‌های  انجام شده خاطر نشان كرد: اغلب افرادی که اعتیاد به مواد مخدر دارند، از نظر تحصیلی در سطح پایین و 13.5 درصد از معتادان را نيز بیکاران تشکیل می‌دهند.//س

 

 

برچسب ها: افزایش ، کشف ، هروئین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.