سرمربی تیم بسکتبال مهرام تاکید می کند بازی دوم فینال با پتروشیمی در ادامه نیمه دوم بازی دیروز خواهد بود.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از بازی با پتروشیمی تاکید کرد: ما شروع خوبی در بازی با پتروشیمی نداشتیم و آنها علاوه بر شروع خوب، شوتهای 3 امتیازی عالی می زدند بازیکنان ما به طرز عجیبی در نیمه اول انرژی خود را از دست دادند. اما خوشحالم که در کوارتر سوم و چهارم، بازی واقعا خوبی انجام دادیم و اگر در بازی دوم هم به همین شکل بازی کنیم شرایط خوبی خواهیم داشت.

وی در مورد دفاع بد تیم در نیمه اول گفت: در مورد دفاع بد تیم در نیمه اول و اجازه دادن به حریف برای پرتابهای سه امتیازی راحت باید از بازیکنان بپرسید که چرا مانند تمرینات عمل نکردند و به حریف اجازه این شوتها را دادند. بازیکنان حریف هم اعتماد به نفس بسیار خوبی داشتند و قطعا بازیکنی که بالای 50 درصد شوت موفق سه امتیازی داشتند کار تیم مقابل را سخت می کنند. البته باید اعتراف کنم که تیم حریف مستحق برد بود اما این تنها یک بازی بود و ما در تهران هم علاوه بر فردا بازی داریم. فردا هم تلاش می کنیم بازی را مثل کوارتر سوم و چهارم امروز انجام دهیم نه اینکه اختلاف 25 امتیازی در شروع داشته باشیم.

وی تاکید کرد: فردا باید شروع بهتری داشته و دفاع قوی تری داشته باشیم وگرنه اختلاف نیمه اول به خاطر دفاع بد ، شکل کاری من نیست./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار