بازیکن جوان تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد بازیکنان این تیم در نیمه دوم بازی با پتروشیمی به خود آمده و چهره واقعی مهرام در این نیمه خود را نشان داد.

 سجاد مشایخی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: در شروع کار مقابل پتروشیمی محکم کار نکرده و دستورات مربی را به طور کامل در زمین اجرا نکردیم اما در نیمه دوم چهره واقعی مهرام را نشان دادیم و به خودمان آمدیم.

وی در مورد زمان بازی خوبي که در اولین بازی فینال گرفت، توضیح داد: هر کسی که خوب بازی کند، زمان بازی به دست می آورد نمی توان این را تنها به شانس مربوط دانست. در تیم ما هر بازیکنی که به کار مربی بیاید را بازی می دهند.

بازیکن جوان مهرام در مورد بالا رفتن تعداد خطاهایش اشاره کرد: باور کنید برخی از خطاها مثل خطای چهارم و پنجم من واقعا خطا نبودند. شاید چون من جوان هستم و بازیکن حریف خارجی، این صحنه ها را خطا می گیرند اما داوران باید به بازیکنان جوان بیشتر دقت کنند. شاید ما به خاطر همین جوانی چیزهایی را بلد نباشیم اما به هر حال برخوردهایی خطا گرفته می شود که به نظرم می توان آنها را نگرفت.

مشایخی با اشاره به بازی بعدی تاکید کرد: مطمئن باشید در دیدار دوم، چهره دیگری را از مهرام می بینید و شرایط مثل امروز نیست./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار