معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تشدید نظارتها بر عملکرد ادارات و سازمانهای عضو ستاد تسهیلات نوروز 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد رضا ستایش فر گفت: باهدف هم افزایی توان اجرایی دستگاههای مختلف و انجام هماهنگی لازم، جلسات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان از دیماه آغار شده که در همین راستا 15 معاونت با توجه به نوع فعالیتهای مختلف ستاد تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: معاونتهای اسکان، نظارت، هواشناسی، حمل و نقل، انتظامی، حقوقی و ... از جمله معاونتهای تشکیل شده در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هستند که تا کنون جلسات کمیته های زیر مجموعه خود را تشکیل دادند.

ستایش فر با بیان تلاشهای مستمر ادارات مختلف برای استقبال از میهمانان نوروزی افزود: از دیماه این جلسات بطور منظم تشکیل شده و ماحصل آن در ستاد استان جمع بندی شده است و به نوعی تمامی ادارت و سازمانهای مربوطه در تلاشند که گردشگران و میهمانان نوروزی بیشتری را به استان جذب کنند.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در بخش اسکان انجام شده است افزود: افرادی که به عنوان پیشانی خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند شامل؛ فروشندگان سوغاتی، رانندگان تاکسی و اتوبوس، کارکنان رستوران ها، هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی از برنامه های آموزشی استفاده کرده اند تا بتوانند در سرویس دهی به مسافران موفق تر ظاهر شوند.

ستایش فر در پایان یادآورشد: طرح تشدید نظارت بر اصناف و عرضه کنند گان مواد غذایی شروع شده و گروههای مختلف از ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دامپزشکی، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاههای نظارتی بازدیدهای متعددی را در برنامه خود دارند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، تشدید ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.