مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با توجه به اختلاف قیمت نرخ سوخت در قیاس با کشورهای همسایه، می طلبد صفر تا صد عملیات در تمامی واحدها مورد پایش و بررسی قرار گیرد.

مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با تاکید براینکه باید تمامی جایگاه های CNG با پیشرفت فیزیکی 90 درصد تا پیش از نوروز 92 در مدار بهره برداری قرار گیرد گفت: با راه اندازی و تکمیل به موقع این جایگاه ها ظرفیت سوخت رسانی به مسافرین به ویژه در مسیرهای پرتردد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصريح کرد: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده اجرای پروژه های نا تمام در دستور کار قرار گرفته که امید است به تناسب پیشرفت کار و با تامین نقدینگی از سوی مدیریت مالی شاهد بهره برداری این پروژه ها نیز باشیم.

کشکولی با اشاره به پرداخت به موقع کارمزد جایگاه داران، از مسوولین و روسای نواحی خواست تا با نظارت بیشتر بر جایگاه ها و انبارها به خصوص انبارهای تدارکاتی، بر روند صحیح سوخت رسانی کنترل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بازرسی های نامحسوس، سرزده و شبانه روزی از وضعیت عرضه، ذخیره سازی و توزیع سوخت به صورت جدی انجام شود، تصریح کرد: با توجه به اختلاف قیمت نرخ سوخت در قیاس با کشورهای همسایه، می طلبد صفر تا صد عملیات در تمامی واحدها ( صنعتی، نیروگاهی و کشاورزی ) مورد پایش و بررسی مجدد قرار گیرد.

کشکولي در بخشی از سخنان خود ساخت 500 تانکر در بخش حمل و نقل زمینی و خرید 3 فروند کشتی سوخت رسان در بخش حمل و نقل دریایی را یادآور شد و اظهار داشت : فراهم کردن تسهیلات بانکی بابت خرید یک هزار کشنده برای نقل و انتقال سوخت زمینی توسط متقاضیان در حال پیگیری است و به زودی به نتیجه خواهد رسید.

مدير عامل شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي، در باره سامانه تجارت آسان گفت : تخصیص سوخت مصرف کنندگان بايستي از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صورت پذیرد و دستگاه های متولی صرفا بر صحت فعال بودن و مجاز بودن مصرف کنندگان مبادرت ورزند؛ ضمن اینکه در حال حاضر این موضوع در کمیته های مرتبط در حال بررسی است.

وی همچنین بر الویت مانیتورینگ سیستمی به جای نظارت فیزیکی تاکید کرد و گفت : با تجزیه و تحلیل  مصارف از طریق سامانه تجارت آسان، امید داریم با ارایه مشاوره های لازم در خصوص مصرف بهینه، شاهد کاهش قابل توجه سوخت در آینده باشیم.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پایان یکی از راهبردی ترین سیاست ها در دستیابی به اهداف شرکت را توجه ویژه به نیروی انسانی اعلام و خاطر نشان کرد: بازنگری پایه های سازمانی، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی کارکنان و بستر سازی مناسب به منظور پیشرفت در کار و فناوری اطلاعات از جمله اقداماتی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در رابطه با آمار مقایسه ای مصرف فرآورده های نفتی اضافه کرد : آمارها می بایست به طور صحیح تهیه شود و دلایل افزایش و یا کاهش مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا تدابیر لازم در جهت اقدامات اصلاحی به عمل آید./عب
برچسب ها: بازرسی ، جایگاه ، سوخت ، نفت ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار