يک کارشناس سياست خارجي گفت: آنچه که در روابط دوجانبه میان ایران و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری چاوز اتفاق افتاده، این کشور را براي ايجاد يک شرايط نسبتا مناسب از نظر اقتصادي و اجتماعي فراهم کرده و ونزوئلا به عاقبت خوش رابطه با ایران واقف است.

" حسين معين آبادی " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به آينده ونزوئلا و روابط ایران با این کشور گفت: دو کشور ايران و ونزوئلا با ايجاد يک کار ساختاري و گسترش روابط اقتصادي در کنار روابط سياسي، مي‌توانند آینده روشنی را برای دو کشور رقم زنند.

وي ادامه داد: با وجود گرايش مخالفين چاوز به آمریکا و غرب، مناسبات اقتصادي میان ایران و ونزوئلا ادامه خواهد داشت چراکه مقامات این کشور به نتیجه چشمگیر رابطه با جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند.

معین آبادی با اشاره به سياست‌هاي اجتماعي در ونزوئلا تصريح کرد: آنچه که در روابط دوجانبه میان ایران و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری چاوز اتفاق افتاده، این کشور را براي ايجاد يک شرايط نسبتا مناسب از نظر اقتصادي و اجتماعي فراهم کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پايان خاطرنشان کرد: به دلیل شرايط دموکراتيک و نسبتا آزادي که چاوز در ونزوئلا ايجاد کرده به نظر مي‌رسد شرايط اجتماعي به نفع طرفداران وی براي پيروزي در انتخابات رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا ، انتخابات ، چاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار