عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: هنوز بودجه نفت در لايحه بودجه 92 مشخص نشده و پيشنهاد توسعه ميادين نفتي را از سوي کميسيون انرژي ارائه مي شود.

سيدمهدي موسي نژاد عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در خصوص بررسي بودجه سال آينده با بيان اين مطلب گفت: سرمایه گذاری در صنعت نفت اهمیت دارد و برای این نوع سرمایه گذاری ها باید ردیف بودجه خاص در نظر گرفته شود.

وي با اشاره به اينکه هنوز بودجه نفت در لايحه بودجه 92 مشخص نشده و مسئولان وزارت نفت و کميسيون انرژي مجلس پيشنهاداتي در خصوص افزايش بودجه براي تقويت زيرساختها و توسعه شرکت ملي گاز و تقويت و گشترش ميادين نفتي در نشست کميسيون ارائه خواهند داد.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در صنعت نفت برای کشور راهبردی است، افزود: این بخش نباید دچار کسری بودجه شود؛ بنابراین می توان سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد.

نماينده مردم دشتستان و بوشهر، میدان های مشترک هیدروکربوری و آب های سطحی مرزی را از جمله موارد خاص سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت : اختصاص ردیف بودجه خاص در بودجه 92 برای موضوع های با اهمیت با منافع ملی همسویی دارد.

وي خاطر نشان کرد: قانون حمایت از صنایع پیشرو که در کمیسیون در حال بررسی و تدوین است، همچنین تکامل بیشتر قانون نفت می تواند در حمایت مادی و غیرمادی پروژه های خاص نقش موثری داشته باشد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار