پدر مرحوم روح‌الاميني گفت: آثاري از تنبه و پشيماني و مسئوليت‌پذيري در متهمان نديدم، متاسفانه در کشور مسئولاني هستند که مسئوليت کارهايشان را بر عهده نمي‌گيرند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "عبدالحسين روح‌الاميني" پس از پايان دومين جلسه دادگاه کهريزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آثاري از تنبه، پشيماني و مسئوليت در متهمان نديدم؛ متاسفانه در کشور مسئولاني هستند که مسئوليت کارهايشان را بر عهده نمي‌گيرند.
 
وي ادامه داد: در اين جلسه دادگاه سعيد مرتضوي برخي از دفاعيات خود را انجام داد و جالب است که مطرح مي‌کند در بحراني‌ترين شرايط سال 88 براي دفاع از رساله دکتري به مرخصي رفته است.
 
روح‌الاميني با بيان اينکه تاکنون از روند رسيدگي رضايت دارم، تصريح کرد: معاونت در قتل درباره فرزندم قابل بحث است که بايد بررسي شود.  
 
پدر مرحوم روح‌الاميني گفت: امشب براي انجام مراسم حج عمره به مکه مي‌روم و در جلسات بعد از عيد صحبت خواهم کرد، در اين باره از دادگاه نيز اجازه گرفته‌ام تا بتوانم بحث‌هايم را در جلسات آينده مطرح کنم.  
 
وي با اشاره به شکات انصراف‌داده اين پرونده تصريح کرد: مسائل يکسان است؛ وقتي به يکي از موارد رسيدگي شود نتيجه آن شامل همه مي‌شود.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: امینی ، متهم ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار