جلسه ويژه استقلال براي رسيدگي به آراي کميته انضباطي

آراء کمیته انضباطی در خصوص شرایط حاکم در تیم استقلال و اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال مقابل تراکتورسازی رخ داد، اعلام شد و این آراء با اعتراض شدید و رسمی آبی ها همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در این خصوص به مسئولان معترض شدند و اعلام کردند که نمی توانند این رأی را بپذیرند زیرا استقلالی ها با توهین هوادارانشان نبايد با محرومیت روبرو شوند، زیرا این اتفاق برای تیم های دیگر رخ نداده است و استقلال نیز نمی تواند در زمانی که با حساسیت بازی ها را سپری می کند و به تمام بازیکنانش نیازمند است اوضاع را با تغییر روبرو کند و از حضور تماشاگرانش محروم شود.
اما این در حالی است که مسئولان اعلام کردند این اتفاق باید رخ دهد زیرا استقلالی ها با مشکل روبرو هستند و این موضوع عاملی است که آبی ها به آن اعتراض کرده و حتی برای بررسی این موضوع وارد عمل شده و در نظر دارند جلسه ای ویژه را در باشگاه برگزار کنند تا تصمیم نهایی در این خصوص اتخاد شود.

در جلسه فوق آبی ها تصمیم گرفتند به رأی استقلال و آرش برهانی معترض شوند زیرا معتقدند که یک کارت زرد برای مهاجم این تیم کفایت می کرد و کارت قرمزی که وی از داور دریافت کرد یک بازی اين بازيکن را محروم کرد اما در این میان مسئولان یک جلسه دیگر نیز برهاني را محروم کردند تا این موضوع مشکلات فراوانی را برای اين بازيکن ایجاد کند.

گفتنی است: مسئولان در کمیته اعلام داشتند که استقلال می تواند ادعای بخشش کند و در این خصوص تیم استیناف وارد عمل می شود و رأی نهایی ارائه می گردد.

آبی ها معتقدند که آرش برهانی نباید محروم می شد و استقلال نیز با سخت گیری فراوان روبرو شده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار