به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این پوشاک مفهومی که در مقر تعاملی SXSW رونمایی شده، بخشی از یک پروژه هنرهای جدید موسوم به «هنر، نسخه، کد» بوده که قصد دارد یک تجربه اجتماعی زنده را به اجسام روزانه وارد کند.
به گفته سازندگان، شاید این پروژه از نظر بسیاری تنها یک کار بدون سود بنظر برسد اما پروژه هنر، نسخه، کد عمدتا به ارتقای صنعت تبلیغات میپردازد.
نامهای تجاری مانند نایک که برای ورزشکاران حرفهای کفش و دستبند پیگیر سلامت تولید میکند، میتواند عملکرد تمرین پرش ورزشکار را بطور بلادرنگ نمایش دهد. پوشاک بازیکنان حریف میتوانند بطور خودکار برای یکدیگر رجز بخوانند.
این محصول هنوز در مراحل بسیار ابتدایی خود قرار دارد. از دیگر طرحهای گوگل برای ورود فناوری به اجسام روزمره یک بلوک هشدار است که اگر کاربر بیش از سه بار دکمه چرت زدن را بر روی ساعت بزنند، پیامکهای منتقدانه به همکاران وی میفرستد.
ایسنا