روزانه 2200دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری مشهد سرویس دهی می‌کنند

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی ها در طرح نوروزی روزانه حداقل دو هزار و 200 دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری سرویس دهی می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،جعفر شهامت عمده پیک مسافری در پایانه های مشهد را طی روزهای 28 تا 30 اسفند و نیز در پایان تعطیلات از 14 تا 16 فروردین ماه داریم و تلاش می شود خدمات رسانی به مسافران به نحوه مطلوبی انجام شود.

وی اظهار داشت : بدین منظور علاوه بر سرویس های عادی و بلیت های پیش فروش شده ، مسافران در صورت تکمیل ظرفیت ها باید در لیست انتظار ثبت نام کرده تا از طریق پیامک زمان تهیه بلیت به آنها اعلام شود.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شده در قالب پیش فروش بلیت بصورت اینترنتی و حضوری بخشی از مشکل ازدحام مسافران در پایانه مسافربری و عدم برنامه ریزی برای سفرها حل شود.

وی از افزایش 5/31 درصدی خرید بلیت های پیش فروش شده نوروزی در استان نسبت به سال گذشته در همین زمان خبر دارد و افزود : پیش فروش بلیت های اتوبوس های برون شهری بصورت اینترنتی از 23 بهمن و پیش فروش حضوری از ابتدای اسفندماه آغاز شده است.

وی گفت : پیش فروش از طریق 160 دفتر فروش و 31 پایانه استان انجام شد.

وی اقبال مردم به پیش فروش بلیت های اتوبوس برون شهری را بیانگر جا افتادن سفرهای برنامه ریزی شده دانست و عمده بلیت های فروخته شده به مقاصد تهران ، اصفهان، شیراز و استان های شمالی کشور می باشد.

به گفته وی ، بازرس هایی نیز برای کنترل وضعیت خدمات رسانی در پایانه های استان بکار گرفته شده اند که در چهار پایانه مرزی 60 نفر و در محورهای خروجی و ورودی پایانه های مشهد هم بیش از 70 نفر خواهند بود.

وی افزود : 20 اکیپ امداد خودرو نیز در جاده ها برای کنترل و نظارت بر فعالیت رانندگان اتوبوس ها فعال می شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار