رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های این سازمان در هفته درختکاری آماده سازی این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی است.

عباسعلی مهماندوست درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، افزود:به همین منظور هرس و پرچین درختان در معابر، جمع آوری نخاله‌ها، رنگ آمیزی مبلمان پارک‌ها و نظافت و شستشوی جداول فضاهای سبز شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد همچنین تعمیر و سرویس وسایل ورزشی بوستان‌ها،‌اصلاح سیستم روشنایی، لکه گیری را از دیگر اقدامات در حال انجام این سازمان اعلام کرد.

وی درادامه گفت: در این راستا تمام امکانات این سازمان برای استقبال هر چه بهتر از زائران و مسافران نوروزی بسیج شده است.

مهماندوست گفت: جنگل‌های دوبرار در ورودی بجنورد از عرصه‌های بسیار مناسب برای اجرای بوستان‌ها و استفاده شهروندان و مسافران در طول سال است.

وی افزود: هم اکنون پارک بانوان در یکی از بخش‌های جنگل دوبرار در حال احداث بوده که این سازمان نیز به محض آمادگی زیرساخت‌ها اقدامات جدی‌تری را در این زمینه انجام خواهد داد.

مدیرعامل سازمان فضای سبزشهرداری بجنورد یکی ازمهمترین معضلات در بوستان‌های این شهر را سرقت شیرآلات سرویس‌های بهداشتی و یا تخریب برخی از امکانات موجود از سوی افراد ولگرد عنوان واضافه کرد: این اقدام باعث وارد شدن خسارت به امکانات سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های این شهر شده که باید برای رفع آن شهروندان مشارکت کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.