حجت‌الاسلام والمسلمين عباسعلي فراتي معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح از ندامتگاه 66 سپاه بازديد كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين عباسعلي فراتي معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح از ندامتگاه 66 سپاه بازديد كرد.

در جريان اين بازديد كه دقيقي داديار ناظر زندان دادسراي نظامي تهران و مسوولين ندامتگاه نيز وي را همراهي مي‌كرد، معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح، از بند مددجويان، سالن ملاقات، قرنطينه، بهداري، بايگاني، اجراي احكام و كارگاه خياطي ديدن كرد و در جريان فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي اين ندامتگاه قرار گرفت.

 همچنين معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح با تك تك مددجويان ديدار و دستورات مقتضي را جهت رفع مشكلات آنان صادر كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين فراتي در جمع مددجويان با بيان اين كه تنها با ياد و ذكر خدا دلها آرام مي‌شود، تصريح كرد: در اين موقعيتي كه قرار داريد عبادت و ذكر خداوند را هيچگاه فراموش نكنيد و در تنهايي خود با او راز و نياز كنيد تا موجب آرامش شما شود.

وي افزود: حضور شما در مراسم معنوي و قرآني ضمن ارتقاء روحيه و نزديكي بيشتر به خداي متعال، تحمل دوري از خانواده را آسان تر خواهد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين فراتي ادامه داد: خواندن كتاب و ورزش هم مي‌تواند موجب ارتقاء روحي و جسمي شما شود.

همچنين معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح در جمع مسؤولين اين ندامتگاه گفت: تجهيز و راه اندازي كارگاه‌هاي فني و حرفه‌اي در زندان مي‌تواند ضمن پر كردن اوقات فراغت افراد، شغلي را به مددجويان بياموزد تا بعد از حبس از آن بهره بگيرند.

گفتني است؛ به مناسبت فرار رسيدن سال نو به مددجويان واجد شرايط اين ندامتگاه 15 تا 20 روز مرخصي اعطاء شد.

اين ندامتگاه با نظارت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي اداره مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فراتی ، بازدید ، سازمان ، قضایی ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار