مدیر عامل امداد خودروی سایپا از آغاز طرح امداد خدمات نوروزی 92 از بیست و چهارم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد کرفی در حاشیه مراسم معرفی طرح خدمات امداد نوروزی سایپا اظهار کرد: در طرح امداد خدمات نوروزی سال جدید 8000 نفر در کل شبکه خدمات پس از فروش و 449 نمایندگی به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می کنند و همچنین در این ایام نوروز 528 ناوگان امدادی سایپا در کشور به متقاضیان ارائه خدمات خواهند کرد.  

وی با بیان این‌که در طرح امداد نوروزی سال گذشته زمان انتظار خدمات‌رسانی به طور میانگین 30 دقیقه بود خاطرنشان کرد: سعی می کنیم در سال جاری نیز زمان انتظار خدمات را در این سطح نگاه داریم. البته به دلیل گستردگی کشور ممکن است گاهی این زمان بیشتر شود. 

کرفی تصریح کرد: خدمات امداد خودرو سایپا برای تمام دارندگان محصولات سایپا در زمان گارانتی رایگان خواهد بود و افرادی که خودروی آنها در دوره گارانتی قرار ندارد می‌توانند با خرید کارت نارنجی از خدمات آن برخوردار شوند.

به گفته وی، شرکت امداد خودرو سایپا امکان ارائه خدمات به خودروهای شرکت‌های دیگر را نیز داراست و هزینه دریافتی از متقاضیان طبق نرخ‌های مصوب تعیین شده است.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا ادامه داد: امسال طرح امداد نوروزی در همه استانها با همکاری انجمن‌های صنفی استانی و با نظارت متمرکز امداد خودرو سایپا اجرا می‌شود.

کرفی تصریح کرد: دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره‌های 096550 و 02184444 تماس بگیرند. /عب

برچسب ها: سایپا ، خدمات ، نوروز ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار