فیلم‌های "حوض نقاشی"، "رژیم طلایی"، "قاعده تصادف"، "رسوایی" و "تهران 1500 " اکران نوروزی 92 سینماهای ایران خواهند بود که این موضوع دوشنبه در برنامه سینمایی هفت اقلیم بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، آخرین برنامه سینمایی هفت اقلیم در سال 91 درباره پنج فیلم که در نوروز 92 اکران می شوند ، گفتگو خواهد کرد.
حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری ، رسوایی ساخته مسعود ده‌نمکی ، قاعده تصادف فیلمی از بهنام بهزادی است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توانست چندین سیمرغ همچون بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بخش بین الملل، بهترین کارگردانی و… را از آن خود کرد. رژیم طلایی فیلم ساخته حسین فرحبخش و تهران ۱۵۰۰ عنوان انیمیشن بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در نوروز اکران می شوند.  
 برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت 17 الی18:30 از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.
گفتني است؛ حسن آزادی اجرا، سحر عصرآزاد کارشناسی، مهدی آزادی سردبیری و امیرحسین محمودی تهیه کنندگی برنامه سینمایی هفت اقلیم را که روزهای دوشنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار