تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان با دومین برد متوالی به مقام سوم لیگ رسید و شهرداری گرگان هم فصل موفق خود را با رده چهارم به پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال فولاد ماهان بعد از پیروزی مقابل گرگان در اصفهان، تیم اصفهانی را با نتیجه 80 بر 47 در گرگان هم شکست داد و در رده سوم لیگ قرار گرفت.

از طرف دیگر گرگان با قرار گرفتن در رده چهارم لیگ یکی از بهترین نتایج سالهای اخیر این تیم را به دست آورد.

امیر عطابخش سرپرست فولاد ماهان در مورد این دیدار توضیح داد: ما در کوارتر پایانی بیشتر به بازیکنانی که فرصت بازی در لیگ را پیدا نکرده بودند بازی دادیم و از بازیکنان خارجی و سنترهای خود استفاده نکردیم. به هر حال قدرت ماهان بازی سوم و چهارمی لیگ نبود و باید در فینال با تیم پتروشیمی بازی می کردیم اما به دلایلی این کار میسر نشد و به بازی رده بندی رفتیم.

عطابخش: مقام سومی برازنده ماهان نبود

وی ادامه داد: بعد از بازی با مهرام و اتفاقات مربوط به آن سریعا برای ریکاوری روحی تیم و به دست آوردن حداقل مقام ممکن یعنی عنوان سومی اقدام کردیم تا از مقام سال قبل خود دور نشویم. برخی از این صحبت می کردند که شاید مقام سوم برای تیم ماهان چندان جالب نباشد و واقعا هم این رده برازنده تیم ماهان نبود. اتفاقاتی دست به دست هم داد که گفتن آنها تکرار مکررات است.

سرپرست ماهان اشاره کرد: گرگان تماشاگران خوب و فهیمی دارد که بسکتبال می فهمند و با غیرت بازیکنان خوبی مثل بابک نظافت و وارتان بیدروسیان که سابقه حضوردر ماهان را هم داشتند در صورت کمی سرمایه گذاری بیشتر می توانست مقابل ما قوی تر ظاهر شود./آق

برچسب ها: عطابخش ، گرگان ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار