۲۰۰ دانشجوی دانشگاه ملایر طی نامه‌ای از ۲ نامزد احتمالی انتخابات آتی برای حضور در صحنه انتخابات ۹۲ دعوت کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نزدیک به 200 دانشجوی دانشگاه ملایر با صدور نامه‌ای از سعید جلیلی و علیرضا زاکانی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

«چه من در میان شما باشم  یا نباشم اجازه ندهید که مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» امام خمینی (ره)

دبیر شورای عالی امنیت ملی جناب آقای سعید جلیلی؛

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جناب آقای علیرضا زاکانی؛

با اهدا سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، امام راحل، شهدای 8سال جنگ تحمیلی، شهدای علمی و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای؛

روزهای خرداد سال 84 بی‌شک یکی از درخشان‌ترین و به یادماندنی‌ترین دوران‌های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند و در این روزها بود که شعارهایی نه از جنس گفتار کدیورها و آغاجری‌ها و مهاجرانی‌ها در فضای رسانه‌ای کشور طنین‌انداز شد؛ شعارهایی که بعد از جنگ و با آمدن تکنوکرات‌های دولت سازندگی در فضای سیاسی کشور کمرنگ و با روی کار آمدن دولت اصلاحات به ورطه فراموشی سقوط کرده بودند و به قول کارگزاران این دو دولت باید در موزه‌های تاریخ پی‌ آنها می‌گشتیم.

شعارهایی از جنس عدالت، ساده‌زیستی، کار و تلاش، ولایتمداری و ... که تبدیل به خاطره خوشی برای نسل اولی‌های انقلاب شده بودند و ما نسل سومی‌ها نیز جز افسانه‌ای از آن نشنیده بودیم دوباره در فضای سیاسی کشور طرح شدند.

تجلی روزهای خوش خرداد 84 علمی بود که در سوم تیرماه بلند شد و با بر زمین کوفتن هیمنه پوشالی، بر تکبر عده‌ای که خود را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانستند پایان داد و این بود سرآغاز ماجرایی که ما را به پایان شب سیه نوید می‌داد و در اندیشه صبحی سپید فرو می‌برد و نشان می‌داد مردم کماکان به تنها چیزی که اهمیت می‌دهند همان گفتمان اول انقلاب است که این بار به گفتمان سوم تیر موسوم شد.

هنوز اندکی از شادمانه پابرهنگانی که به فرموده امام امت ولی نعمتان حقیقی انقلابند نگذشته بود که افرادی معلوم‌الحال توانستند با نزدیک شدن به شخص رئیس جمهوری موجبات انحراف دولت را فراهم آورند و در کناره مرد منتخب ملت آشیانه‌ای برای خود بسازند این بوف‌های بدسیرت هزینه زای دولت سوم تیر شده بودند و در این میان توصیه‌های مکرر دوستان و دلسوزان کارگر نیفتاد و همزمان با هجمه تمامی ارکان قدرت و ثروت به مرد منتخب ملت و بدنه دولت نهم، عملکرد این جریان انحرافی اقدامات رئیس‌جمهوری و دولت وی را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.        

رفته رفته میان آنان که در انتخابات سال 88 برای رای آوردن مردی از جنس ملت نذر و نیاز می‌کردند و دعای توسل و زیارت عاشورا بر پا می‌نمودند با رئیس‌جمهورشان فاصله می‌افتاد و روز به روز شاهد اتفاقاتی بودیم که شاید توقعشان را هم از دولت خاتمی و هاشمی نداشتیم اما فوقع ما وقع.   

آنان که روزی با رای ملت رو در روی کلان سرمایه داران کاپیتال قد علم کرده بودند مدیرانی از جنس دولت‌های سازندگی در عرصه آوردند و از خرد تا کلان مردم را با سخنانشان به سخره گرفتند و دست مایه خوبی برای هجمه نامردمان فراهم کردند، نامردمانی که مردم را جز برای چرخاندن چرخ اقتصادشان نخواستند و از این مهم حتی به قیمت له شدن پیر و جوانی که بار انقلاب و دفاع مقدس را به دوش کشیده بودند عدول نکردند و اینگونه شد که این مرد دیگر از جنس ملت نبود.

آقای زاکانی و آقای جلیلی؛

اکنون و پس از گذشت هشت سال از سوم تیر 84 ما در برابر خود دیگر مردانی از جنس ملت بر اریکه‌ی قدرت و در نهاد ریاست جمهوری نمی‌بینیم که اینان نیز از همان قماش گشته‌اند و مجال را برای گرگان میش‌نما مهیا نموده‌اند تا ناکارآمدی خود و دوستانشان را به پای آرمان‌های انقلابی یک ملت بصیر و ولایتمدار بگذارند و انتقام شکستن هیمنه پوشالی و در بند شدن نزدیکان و افشای فسادهای سازمان دهی شده شان را در کنار تمامی خیانت‌ها و خباثت‌های محرزشان از امت حزب‌الله بگیرند.   

در چنین عرصه خطیری مردانی از جنس مردم و با زره‌ای پولادین می توانند ننگ ناکارامدی برخی را از یادها ببرند و با استقامت بر آرمان‌های اسلام ناب محمدی و امام راحل و تبعیت محض از فرمایشات مقام معظم رهبری افق جدیدی را در عرصه سیاسی کشور بگشایند و این چنین دوباره شعارهای کمرنگ شده دولت سوم تیر را در فضای سیاسی کشور طنین انداز کنند که در موسم انقلاب‌های منطقه و بیداری نفوس پاک امت‌های مسلمان در سراسر دنیا ما را گامی هر چند کوچک به آرمان های والای مهدوی رهنمون سازد.

فرزندان انقلابی ایران اسلامی؛

نسل سوم انقلاب هیچگاه نمی‌خواهد بار دیگر تکنوکرات‌های محافظه‌کار، فتنه‌گران، ساکتین فتنه و خواص بی‌بصیرت افسار کار را به دست گیرند و تمامی دستاوردهای ارزشمند سوم تیر را به سبب حقد و کینه قبلی از این گفتمان را به تاراج برده و برای چند سال دیگر دل نایب مهدی را خون کنند.

اینجا است که رسالت ولایت مداران مخلص و انقلابی چون شما بزرگواران سنگین‌تر شده و وظیفه‌ای مضاعف بر دوش شما گذاشته می‌شود.

با توجه به 4 بعد فشاری که دشمن امروزه در خصوص ایران اعمال کرده، که در حوزه مسائل سیاسی تلاش در جهت ناکارآمدی نظام را دارند در بعد اقتصادی از ابزار تحریم استفاده می‌کنند و در بعد فرهنگی نیز تهاجم و ناتوی فرهنگی را دنبال کرده و بالاخره در بعد اجتماعی استفاده ابزاری از تشنجات، حرکات، بحران‌های بالقوه و بالفعل کردن آن در اجتماع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و افرادی نیز در زمین استکبار جهانی بازی می‌کنند و دم از مذاکره و سازش با آمریکا می‌زنند، لذا حضور انقلابی جنابتان در این جبهه بیش از پیش احساس می‌شود.

آقای جلیلی و  آقای زاکانی؛

جنابعالی در پیشگاه ملت شریف از جنس آن مردان مطیع رهبری رخ نموده‌اید و با عملکرد درخشان و غیرتمندانه خود در صحنه رویارویی کفر و ایمان و پافشاری بر حقوق اساسی ملت و عدم عقب نشینی از آنها اعتماد راسخ امت حزب الله را برای خود به ارمغان آورده‌اید و از آن جا که ما تمامی مامور به وظیفه‌ایم شما را حسب وظیفه شرعی‌تان که همیشه به آن پایبند بوده‌اید به مبارزه در عرصه جهاد با چنگ و دندان تیزکردگانی که با تشکیل وحدت‌هایی نفسانی چشم به قدرت دوخته‌اند فرا می‌خوانیم که مدافع مظلوم باشید و امین ملت، پیرو امام باشید و مطیع رهبری که ما جوانان حامی گفتمان سوم تیر با قلم و قدم لحظه لحظه در کنارتان خواهند بود و تا لحظه ای که چون همیشه در امتداد مسیر گفتمان سوم تیر گام بر می دارید در حمایت شما از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار