امام جمعه بجنورد گفت:خدمت بی منت مورد رضای خداست و اهمیت آن در احادیث ما به حدی است که هم وزن ایمان به خدا آمده است و خدمت و ایمان به خدا سرآمد کارهای خوب هستند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام یعقوبی در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر استان ضمن قدردانی از همه کسانیکه در ایام نوروز به زائرین حرم رضوی و مسافرین خدمت می کنند،افزود:مجموعه هلال احمر در حوادث غیرمترقبه خدمات خوبی داشته و از اولین کسانی هستند که به فریاد آسیب دیدگان می رسند و خدمات امدادی آنان به مصدومین درخاطرشان ماندگار و جاودان می شود.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی هلال احمر نیز در این ایام اظهار داشت وقتی شما با برنامه های شاد،کودکان را خوشحال می کنید والدین آنها نیز به تبع خوشحال می شوند .

پیش از سخنان امام جمعه بجنورد،حجت الاسلام محمد رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به اختصار در خصوص اهداف 7 گانه جمعیت هلال احمر گفت:این اهداف با مبانی دینی ما همخوانی دارد .

سپس مدیر عامل جمعیت هلال احمر به تفصیل پیرامون عملکرد جمعیت هلال احمر استان و کسب رتبه های برتر کشوری به ایراد سخن پرداخت.

وی ضمن تشریح طرح نوروزی هلال احمر،فعایتهای فرهنگی هلال احمر را در راستای هویت بخشی و شخصیت سازی جوانان و نوجوانان توصیف کرد. و از معاونین جمعیت هلال احمر در حوزه های امداد،امور جوانان،داوطلبان،پشتیبانی و ... که در یک سال گذشته بطور میانگین در رده پنجمی کشور قرار گرفته اند قدردانی کرد.

حامد سجادی پس از تشریح طرح فرشتگان رحمت که قبل از ایام نوروز به اجرا در خواهد آمد از اهدای 2 روز حقوق معاونین و پرسنل جمعیت هلال احمر در قالب این طرح به نیازمندان خبر داد.

در پایان این دیدار کارت عضویت امام جمعه بجنوردبعنوان داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر به وی اهدا شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.