مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به نزدیک شدن ایام عید نوروز گفت: طرح پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان انجام می‏شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،داوود پرنقوش، اظهار کرد: طرح پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان یک طرح مشارکتی است.

وی اجرای طرح پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان را در ایام عید نوروز ضروری دانست و افزود: حضور مسافرین در شهر زنجان موجب اجرای این طرح شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان به ورودی شهر زنجان از سمت تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: ورودی شهر زنجان از سمت تبریز از ورودی‏های مهم برای پاکسازی است.

وی همچنین ورودی شهر زنجان از سمت بیجار را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح پاکسازی در این ورودی نیز انجام می‏شود.

* پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان طرحی مشارکتی محور است

پرنقوش با بیان اینکه طرح پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان با مشارکت شهروندان و دستگاه‏های اجرایی انجام می شود، افزود: پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان طرحی مشارکتی محور است.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان مشارکت در مدیریت شهری را حائز اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: برای توسعه هر شهری باید طرح‌های اجرایی مشارکتی باشد.

* شهروندان زنجانی با مدیران شهری مشارکت کنند

وی مشارکت شهروندان برای توسعه شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: شهروندان زنجانی باید نسبت به ارتقای کیفی محیط شهری با مدیران شهری مشارکت کنند.

پرنقوش شهروندان زنجانی را سهامداران مدیریت شهری زنجان دانست و ادامه داد: شهروندان زنجانی باید در کنار مدیران شهری نسبت به آبادانی شهر زنجان اهتمام ورزند.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان خواستار همکاری دستگاه‏های اجرایی استان شد و اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی استان باید در طرح‏های مشارکتی در کنار شهرداری باشند.

وی داشتن شهری زیبا را نیازمند همکاری و مشارکت همه مسئولین و شهروندان عنوان کرد و افزود: بدون تعامل و همدلی نمی‏توان در توسعه شهر زنجان گام برداشت.

پرنقوش طرح پاکسازی ورودی‏های شهر زنجان را نشان از آمادگی مردم زنجان برای استقبال از مسافرین دانست و گفت: مدیران شهری زنجان آماده استقبال از مسافرین هستند.
برچسب ها: زنجان ، نوروز ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.