مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي گفت: امکانات، زیرساختها و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و حمایت از تولید در بخشهای صنعتی و تعاونی در شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.

 


علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: یکی از اهداف و ماموریتهای مهم و اساسی شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي تامین زمین و آماده سازی امکانات زیربنایی و زیرساختهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی و تعاونی با کمترین هزینه بدون نیاز به اخذ مجوزهای لازم از سازمانهای دیگر است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی در راستای نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و جهت تشویق سرمایه گذاران به انجام سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی، تمام تلاش خود را برای واگذاری زمین، تامین بستر و زیرساخت مناسب و ارزان به سرمایه گذاران و متولیان واقعی عرصه صنعت و تولید در مناطق کمترتوسعه یافته اعلام داشته است.

سليماني خاطرنشان کرد: باتوجه به آمادگی شرکت شهرکهای صنعتی، از سرمایه گذاران و صنعتگران بخشهای مختلف جهت انجام سرمایه گذاری خواست، در صورت تمایل در خصوص طرح و ایده خویش به شرکت شهرکهای صنعتی مراجعه کنند./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.