فرماندار اهر از اجرای طرح استقبال از بهار از سوی این فرمانداری و با مشارکت ادارات انجام می شود خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی امروزدر جلسه ستاد استقبال از مسافران نوروزی از آمادگی کامل این فرمانداری و کلیه مدیران این شهرستان خبر داد. و افزود: نهادهای مختلف در سطح شهرستان آماده همکاری در بازدید میهمانان نوروزی از شهرستان اهر و مناطق زلزله زده هستند.

وی، گفت: با هماهنگی های انجام شده و برگزاری آموزشهای لازم برای هر یک از دستگاه های زیربط کلیه ادارات و نهادها و بخش خصوصی که به نحوی در ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی سهیم هستند در آمادگی کامل بسر می برند و خدمات لازم در حوزه مسئولیت خویش را به مسافران نوروزی ارائه می کنند.

صدیقی، میزان آمادگی در این زمینه را نسبت به پارسال بیشتر و پر محتواتر اعلام کرد و افزود: با برگزاری بیش از 10 جلسه مختلف در این زمینه کلیه هماهنگی های لازم صورت گرفته که میهمانان و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار اهر از استقرار 8 اکیپ اورژانس 115 در جاده های شهرستان با شهرهای مختلف و دو پایگاه در سطح شهر، استقرار دو پایگاه امداد جاده ای با تمام امکانات از سوی جمعیت هلال احمر در جاده اهر- تبریز و اهر- مشگین شهر، استقرار اکیپ های ویژه اداره راه و ترابری در جاده های ارتباطی، خبر داد.

وی گفت: هم اکنون 10 اکیپ امداد گاز شهری و روستایی، اکیپ های تصادفات آب و برق، تلفن، آتش نشانی، راهداری و پلیس و سایر ادارات خدماتی در طول تعطیلات نوروز بدون هیچ وقفه ای در خدمت همشهریان و مسافران خواهند بود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی اهر گفت :هماهنگی های انجام شده که: نقاط دیدنی، آثار باستانی شهرستان اهر، مجموعه فرهنگی تاریخی شیخ شهاب الدین و موزه ادب و عرفان این شهرستان در طول ایام نوروز از ساعت 9 صبح تا 9 شب در خدمت بازدید کنندگان خواهند بود.

وی همچنین گفت: به همین مناسبت ستادهای استقبال از مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند و از مسافران نوروزی با بسته های فرهنگی و شیرینی و بروشور جاذبه های گردشگری و راهنمای شهری استقبال خواهد کرد.

صدیقی گفت: کلیه مساجد شهرستان که در مسیر مسافران نوروزی قرار دارند و نماز خانه های بین راهی در طول شبانه روز باز بوده و مسافران عزیز می توانند از این مساجد و نماز خانه در جهت ادای فریضه نماز بهره مند شوند.

وی گفت: با همکاری اداره پایانه ها و شهرداری، تاکسیرانی و مسئولین حمل و نقل درون شهری و برون شهری با امکانات کامل در خدمت گردشگران و میهمانان نوروزی خواهند بود.

رضا صدیقی: از آماده سازی پارک جنگلی فندقلو و افیل و بهل و تنباکولوی هوراند برای گردشگران خبر داد، و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری ادارات ذیربط این مکان ها نیز که در مناطق خوش آب و هوای این شهرستان واقع شده در خدمت مسافران نوروزی است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی از آمادگی کامل نیروی جان برکف این نهاد در تأمین امنیت این شهرستان و جاده ارتباطی خبر داد و افزود نیروی انتظامی در ایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی و تأمین امنیت، روانسازی ترافیک و سایر موارد انتظامی و امنیتی در حوزه مأموریت خود حاضر خواهند بود/س

برچسب ها: آمادگی ، کامل ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.