نائب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: اولین اعزام برون مرزی از بین افراد برتر تیم جانبازان و معلولان سال آینده انجام خواهد شد.

 غنی، نائب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال قطع عضو با حضور 8 استان اصفهان، فارس، گیلان، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، بوشهر و تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور حداکثری استان ها در حال برگزاری است و تلاش می شود که کمیته فنی انجمن فوتبال نسبت به انتخاب افراد برتر برای دعوت به اردوی آمادگی تیم ملی در سال آینده اولین اعزام برون مرزی تشکیل جلسه خواهد داد.

وی تصریح کرد: از مربی ها خواسته شده تا فدراسیون را در انتخاب افراد برتر کمک کند به خصوص که همراهی صورت گرفته و به امید خدا بعد از اتمام تعطیلات افراد برتر به اردو دعوت خواهند شد.

وی تأکید کرد، تلاش می کنیم با رویکرد جدیدی که در این کمیته اتفاق افتاده بتوانیم افراد جوانتر و با استعدادهای بالا انتخاب شوند.

غنی اشاره کرد: متأسفانه این رشته هنوز به IPC نپیوسته اما این رشته یک فدراسیون جهانی دارد که در سال تشکیل جلسه داد و یکی از مصوبات این مجمع این بود که حتماً به آیواز بپیوندیم و تلاش می شود تا این اتفاق بیافتد.

نائب رئیس فدراسیون جانبازان ادامه داد: آیواز در شهریورماه سال بعد یک سری مسابقات برگزار می کند که یکی از آن رشته ها فوتبال قطع عضو است و این نشان دهنده این است که ما هرچه بیشتر به آیواز نزدیک می شویم این رشته ها سختی خاص خودش را دارد زیرا یک فوتبال 7 نفره است که در زمین 40 در 60 انجام می شود.

غنی خاطرنشان کرد: توجه به این ورزش نیازمند یاری رسانه ها و گروه های خبری ورزشی است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار