دفتر مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور دبیر مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران در سنندج آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج در جلسه آغاز به‌کار این مرکز که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، گفت: این مرکز با تلاش 9 ماهه مسئولین استان به عنوان هشتمین مرکز داوری اتاق بازرگانی کشور در سنندج افتتاح می‌شود.
نقشی‌زادیان افزود:‌ مرکز داوری اتاق ایران یک سازمان تخصصی داوری است و به دعاوی تجاری داخلی و بین‌المللی توسط داوران برجسته و متخصص رسیدگی می‌کند.
وی افزود: استفاده از خدمات داوری مرکز داوری علاوه بر تامین سلامت، سرعت، دقت و رسیدگی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حل و فصل اختلافات به شیوه تخصصی می‌شود.
وی اضافه کرد: تمامی افراد حقیقی و حقوقی عضو و غیرعضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن می‌توانند حل و فصل دعاوی تجاری داخلی و خارجی خود را با توافق به مرکز داوری ارجاع دهند.
نقشی زادیان همچنین حل و فصل اختلافات بازرگانی اعم از داخلی و خارجی از طریق داوری به موجب ماده 2 اساسنامه مرکز داوری را مهمترین وظیفه این دفتر اعلام کرد.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج، به نقش وکلا در مرکز داوری اتاق ایران اشاره کرد و گفت:‌ نقش وکلا نیز در این مرکز داوری پررنگ خواهد بود و وکلایی که به عضویت در این مرکز داوری تمایل دارند بعد از انجام مراحل مختلفی همچون تائید صلاحیت کار خود را آغاز می‌کنند./س
برچسب ها: آغاز ، مدرن ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.