بیش از 390 همیار طبیعت در استان زنجان جذب شده که از این تعداد 196 نفر مروج و بقیه عضو افتخاری هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بیان اینکه 28 هزار خانوار بهره بردار از منابع طبیعی هستند،گفت: امسال 13 هزار نفر آموزش در روز و 148 نفر در روز در زمینه آبخیزداری و 690 دهیاران آموزش لازم را پشت سر گذاشته اند.

 اسکندری برگزاری جشن ییلاق ها با هدف آشنایی مسئولان استانی با مشکلات مرتعداران و ترویج و آموزش بهره برداران با توزیع بروشور و تبلیغ در جراید محلی و استانی را از دیگر برنامه های امسال این اداره کل عنوان کرد.

 وی گردهمایی با روستائیان با شرکت 190 نفر، دانش آموزان با حضور 200 نفر و نیز طلاب در 18 روستا با هدف آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی را یادآور شد و افزود: بیش از 390 همیار طبیعت در استان زنجان  جذب شده که از این تعداد 196 نفر مروج و بقیه عضو افتخاری هستند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در  ادامه کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در بخش ساماندهی نیروی انسانی ، کسب عنوان برتر 2 سال متوالی در بخش نظام آراستگی در پاسخگویی به استعلامات و پیش خوان دولت را جزو افتخارات امسال این اداره کل برشمرد.

این مقام مسئول جمع آوری اطلاعات در  سیستم جی-آی-اس ، تشکیل اتاق فکر و پیشگیری از تصرفات اراضی با همکاری نیروی انتظامی استان را جزو برنامه های سال 92 این اداره کل است./س


 

برچسب ها: همیار ، طبیعت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.