معاون سيمای صداوسيمای خراسان رضوی از پخش مراسم تحويل سال به صورت زنده حرم مطهر رضوی از شبکه پایتخت معنوی کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عليرضا آيينه‌دار  در خصوص ويژه برنامه‌ نوروزي "ملكوت هشتم" تصريح كرد: اين برنامه برنامه‌اي كاملا امام رضايي پيرامون معرفي حرم و آداب زيارت و رواق‌هاي مختلف حرم و موزه‌هاي حرم است كه هر روز در حدود 30 دقيقه از ساعت 18:30 تا 19 و تكرار آن روز بعد ساعت 12 ظهر از شبك استاني سيما پخش خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به ويژه برنامه لحظه سال تحويل خاطر نشان كرد: ويژه برنامه سال تحويل با اجراي "مهدي مقدم" از ساعت 10 صبح الي 15:30 با موسيقي ملي، آيتم‌هاي متنوع، گزارش از سطح استان، توليدي دوربين مخفي، ميهمان‌هايي در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، ورزشي و فرهگي استان و قاريان بين‌المللي قرآن، و بعضي از خانواده‌هاي شاخص ايثارگران استان لحظه سال تحويل به روي آنتن خواهد رفت.

آيينه‌دار با اشاره به پوشش كامل مراسم سال تحويل به صورت زنده از بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) تصريح كرد : مراسم سال تحويل حرم مطهر رضوي به صورت زنده و همزمان با پخش مراسم حرم طي ساعات 9 الي 2 بعدازظهر از شبكه استاني پوشش داده خواهد شد.

وي در خصوص سري جديد برنامه هويت، خاطر نشان كرد: سري جديد مستند هويت با رويكردي جديد حدود 15 تا 25 دقيقه هر روز عصر ساعت 16:45 و تكرار آن يك بامداد از شبكه استاني پخش خواهد شد.

آيينه‌دار با بيان اين مطلب كه فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني با اولويت‌هاي توليد استان به روي آنتن خواهد رفت، عنوان كرد: كارهايي كه سال 91 در مركز خراسان توليد و هنوز پخش نشده در ايام عيد هر روز فيلم سينمايي توليد خود استان و ساير مراكز در ساعت 15:15 و تكرار آن 1:15 بامداد تحت عنوان جشنواره خورشيد پخش خواهد شد.

وي با اشاره به برنامه نسيم شرقي تصريح كرد: اين برنامه با اجراي "شهرام رفوگران" و "شيوا قانعي" با موضوعاتي كه مورد نياز مردم براي مسافرت، براي مجاوريني كه قصد سفر به شهرهاي ديگر را دارند و زايريني كه به مشهد آمده‌اند و گزارش متنوع از سطح شهر، با معرفي جاذبه‌هاي گردشگري استان و آخرين اطلاع از زايرين و مسافرين به روي آنتن خواهد رفت.

وي در ادامه افزود: برنامه‌اي توليدي تحت عنوان مستند داستاني خانواده خراساني با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري هر شهرستان و استان هر شب ساعت 22:15 به روي آنتن خواهد رفت.

آيينه‌دار با اشاره به برنامه‌هاي متنوع ديگر خاطر نشان كرد: برنامه سفر بخير خراسان، با اجراي مهدي مقدم كه به مباحثي چون مسافرين نوروزي پيش‌بيني سفر افراد مي‌پردازد و مسابقه مسير طلايي هر روز ساعت 18 در كنداكتور پخش قرار گرفته است و جشنواره انيميشن‌هاي توليدي‌ خراسان هر روز ساعت 19:15 دقيقه از شبكه استاني پخش خواهد شد/س

برچسب ها: مراسم ، تحویل ، سال ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.