سرهنگ مطهري ظهر امروز از دستگيري يك توزيع كننده مواد مخدر در بزرگراه " قم" خبر داد و افزود: از خودرو متهم بيش از 20 كيلو گرم ترياك كه در 30 بطري آب معدني جاسازي شده بود كشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، فرمانده يگان امداد فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگيري يك توزيع كننده موادمخدر و كشف بيش از 20 كيلوگرم ترياك ،به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت. 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: شب گذشته دوشنبه بيست و يكم اسفند ماه سال جاري ماموران گشت انتظامي قرارگاه كيانشهر اين يگان هنگام گشتزني در بزرگراه "قم " مسير جنوب به شمال بعد از عوارضي به راننده يك دستگاه خودروي سواري پرايد كه در كناري متوقف شده بود و به محض مشاهده پليس متواري شد ،مشكوك شدند . 
مطهري ادامه داد: ماموران بلافاصله براي بررسي موضوع وارد عمل شده و به راننده خودرو دستور توقف دادند اما او به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجيح داد و بدون توجه به اخطار پليس بر سرعت خود افزود و متواري شد. 
وي افزود: با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي‌ آغاز شد كه طي مسير كوتاهي ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را كه پياده قصد فرار داشت را دستگير كنند. 
فرمانده يگان امداد پليس پايتخت بيان كرد: در بازرسي از خودرو متهم كه " اسماعيل " نام داشت از داخل صندوق عقب خودرو بيش از 20 كيلو ترياك كه در سي بطري آب معدني كوچك جاسازي شده بود ،كشف شد. 
سرهنگ مطهري در پايان عنوان داشت : ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به به اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال دادند./ف
برچسب ها: کشف ، آب ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار