مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و نماینده انجمن خیرین کتابخانه ساز کشور گفت: استفاده از ظرفیت و توان خیرین، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

مسلم میرزاپور، در انتخابات هیأت امنای خیرین کتابخانه ساز استان چهارمحال و بختیاری افزود: کتاب و کتابخوانی ضرورت عمومی جامعه است که نهادینه سازی آن، نیازمند همکاری همه بخش ها به خصوص حمایت و همیاری خیرین است.

وی اظهار داشت: از خیران تنها انتظار کمک و حمایت مالی وجود ندارد بلکه آنان با اهدای کتاب، تامین فضای فیزیکی و برخی امکانات می توانند به توسعه زیرساخت های کتابخانه ها کمک کنند.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و نماینده انجمن خیرین کتابخانه ساز کشور گفت: کتابخانه های عمومی، مکانی برای حضور تمام سنین و اقشار است و وظیفه جامعه به خصوص خیرین این است که این امکان را در تمام نقاط شهری و روستایی ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تشریح اهمیت کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

یزدان جلالی افزود: با کمک و حمایت خیرین می توان گام بزرگی برای توسعه کتابخوانی برداشت که این امر نیاز به توسعه زیر ساخت های به خصوص ساخت کتابخانه های عمومی دارد./س

برچسب ها: توسعه ، فعایت ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.