اعضای تیم استقلال برای دیدار با العین امارات آماده می شوند و این دیدار برای اعضای این تیم بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل هواداران این تیم به آزادی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال معتقدند که هواداران این تیم حمایت قاطع و همه جانبه  از این تیم نداشتند و باید این شرایط را در  بازی با العین امارات جبران کنند زیرا علیرغم حضور استقلال در صدر جدول لیگ برتر، استقلال با حمایت همه جانبه از سوی هواداران خود روبرو نشده است و این موضوع وضعیت را برای اعضای این تیم تغییر داده است.

گفتنی است: در آستانه بازی حساس آسیایی در مقابل العین امارات، آبی ها در نظر دارند که با شرایط خاصی روبرو شده و در مقابل حریف طوری ظاهر شوند که آنها از همان ابتدای بازی خود را بازنده تصور کنند اما این در حالی است که شرایط برای اعضای این تیم کاملا متفاوت است.

شایان ذکر است: بازیکنان استقلال از هواداران خواستند تا برای این بازی حضوری همه جانبه داشته باشند و به حریفان آسیایی ثابت کنند که استقلال چه تیمی است و چه طرفدارانی دارد.

شایان ذکر است: این در حالی است که آبی ها بارها اعلام کردند که شرایط برای تیم پرسپولیس در حالیکه این تیم اوضاع خوبی در لیگ ندارد، ایده آل تر از استقلال است، اما هواداران تیم استقلال علیرغم رضایت از عملکرد این تیم و شرایطی که اعضای تیم استقلال دارند، در استادیوم حاضر نمی شوند و حمایت قاطعی از آبی ها ندارند، اما در این مورد بحث بازی های باشگاه ی با آسیایی کاملا متفاوت است و حتی اگر این اتفاق در لیگ رخ نمی دهد، آبی ها برای حضور هواداران در بازی آسیایی و حساس خود برنامه ریزی کرده و خواستار حضور آنها در استادیوم هستند تا آنها را یاری کنند، این در حالی است که آبی ها در بازی قبلی مقابل الریان موفق نبودند و اعلام داشتند که با حضور هواداران قصد دارند بازی با الریان قطر و دریافت سه گل دراین دیدار را جبران کنند زیرا بازی با حریف اماراتی تنها راهی است که آبی ها می توانند بازی قبلی را جبران کرده و شرایط را به نفع خود پیش ببرند.

*اعتراض به نفتی ها؛ حالا که به ما رسید، در قم بازی کنیم؟

اعضای تیم استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل و قهرمانی در لیگ اوضاع را طوری پیش می برند که همه چیز به نفعشان تمام شود اما این در حالی است که برای بازی با تیم نفت دچار دچار مشکل شدند.

اعضای تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای اعضای این تیم متفاوت پیش می رود و آنها برای بازی کردن با برخی حریفان دچار مشکلاتی اساسی هستند که وضعیت را برای آنها تغییر می دهد. این درحالی است که اعضای تیم استقلال قصد دارند بازی با نفت تهران را در استادیوم آزادی برگزار کنند ، اما این اتفاق برای این تیم رخ نمی دهد زیرا آنها به این اتفاق معترض شدند و اعلام داشتند که این بازی قرار نیست در استادیوم آزادی برگزار شود زیرا نفتی ها، جزء تیمهایی هستند که مدعی شدند بازی تیم آنها با استقلال باید در زمین این تیم برگزار شود اما این اتفاق قرار نیست با اوضاع ایده آل همراه باشد، زیرا اعضای تیم استقلال برای این بازی با شرایط خاص روبرو هستند ومدعی شدند که تنها در آزادی بازی می کنند، اما این اتفاق با اوضاعی خاص توسط مسئولان نفت روبه رو شده است زیرا آنها مدعی هستند که استقلال میزبان است و باید تابع تصمیمات وقانون تیم حریف باشد، این اتفاق درحالی است که اعضای تیم نفت مدعی شدند که این بازی را در آزادی انجام نمی دهند و استقلالی ها باید تابع باشند زیرا قرار است این بازی دراستادیوم نفت انجام شودواگر مسئولان اعلام کردند که این ورزشگاه شرایط بازی کردن برای استقلال و نفت را نداشته باشد اعضای این تیم باید برای بازی در قم آماده شوند، زیرا شرایط برای بازی کردن دو تیم در این شهر مهیا و فراهم است و اعضای تیم استقلال باید برای مقابل نفت تهران به این شهر سفر کنند و بازی را برگزار کنند.

شایان ذکر است، استقلالی ها در مقابل ادعای اعضای مسئول تیم نفت اعلام کردندکه این بازی برای آنها ارزش و اهمیت ویژه ای دارد وبرای رسیدن به قهرمانی به تمام امتیازات و خود نیاز دارند ودر این خصوص با شرایط خاص روبه رو هستند.

اعلام شده است که آبی ها مدعی تمام بازی های نفت حتی زمانی که میزبان است در استادیوم آزادی برگزار شده است وپرسپولیس در این ورزشگاه بازی های خود را مقابل نفت برگزار کرده است، آن وقت چطور می شود که بازی این تیم با استقلال ، در شرایط خاص و در استادیوم دیگری انجام می شود.

گفتنی است ، آبی ها مدعی شدند که این بازی بایددر آزادی باشدزیرانفتی ها ، همین که به بازی با استقلال نزدیک شدند ، چنین تصمیمی را اتخاذ کردند/آق
برچسب ها: استقلال ، الریان ، نفتی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار