مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی- پزشکی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افتتاح 5 پروژه بزرگ دارويی و سلامت در سال آینده، خواستار اصلاح درآمد پرستاران هستیم، درخشش خبرنگاران حوزه دانشگاهي باشگاه خبرنگاران و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی- پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


افتتاح 5 پروژه بزرگ دارويی و سلامت در سال آینده


مدير گروه داروسازي ستاد اجرايي فرمان امام رضوان الله گفت: 5 پروژه بزرگ کشوری در عرصه دارو و سلامت تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

خواستار اصلاح درآمد پرستاران هستیم
طریقت منفرد گفت: بر اساس قوانین موجود تبعیض و تفاوت چشمگیری بین درآمد گروه های مختلف پزشکی و پیرا پزشکی وجود دارد که امیدواریم به زودی اصلاح شود.

درخشش خبرنگاران حوزه دانشگاهي باشگاه خبرنگاران

خبرنگاران حوزه دانشگاهي باشگاه خبرنگاران رتبه اول و دوم سراسری صدا و سیما را در چهارمين جشنواره رسانه آموزش عالي علوم و فناوري در کشور کسب کردند.

دو داروی نوترکیب رونمایی شد
دارویˈرتپلیسˈ (reteplas ) برای درمان بیماری های قلبی و عروقی و داروی ˈپگاسترینˈ(pegastrin) برای درمان سرطان امروز با حضور محمدرضا رحيمي و نسرين سلطان خواه رونمايي شد.

کندی سرعت اینترنت ربطی به شرکت زیرساخت ندارد
مدیر کل امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: در شبکه زیر ساخت هیچ گونه اختلال و قطعی نداریم و کندی سرعت اینترنت ربطی به شرکت ارتباطات زیر ساخت ندارد.

ارسال ایمیل بدون اینترنت را تجربه کنید+دانلود
کاربران می توانند با استفاده از برنامه Hyper Terminal ارسال ایمیل بدون اینترنت را تجربه کنند.

عکاسی حرفه ای با Camera 360
با این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای به عکسبرداری بپردازید. شما می توانید با این نرم افزار عکسهای زیبا خلق کنید و کیفیت آنها را تغییر دهید.گفتنی است این نرم افزار بیشتر امکانات یک دوربین دیجیتال را داراست.

اسناد خود را به راحتي پيدا کنيد!
يكي از مشكلاتي كه بسياري از كاربران پس از بايگاني اسناد متني خود با آن مواجه مي‌شوند، پيدا‌كردن نسخه ديجيتال (فايل ذخيره‌شده روي رايانه) سند موردنظر است.

خاطرات خود را بدون نیاز به کاغذ و قلم ثبت کنید!

 این نرم افزار با محیط گرافیکی جذاب وزیبا امکان ثبت خاطرات را برای شما فراهم میکند.شما می توانید خاطرات و یادداشتهای روزانه خود را بر روی کاغذهای رنگی زیبا ثبت کنید.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، علمی ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار