معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: در صورت ارائه گزارش تلفیقی سازمان حسابرسی سهام هلدینگ خلیج فارس در بورس عرضه می شود.

عبدالحسین بیات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که هلدینگ خلیج فارس یک مجموعه بزرگ از 15 شرکت اصلی است افزود: تمام تلاش براین است که این شرکت بزرگ در بورس عرضه شود نه در فرابورس و نه بصورت مزایده، چرا که فضای رقابت و شفافیت اطلاعات بیشتر در بورس است.

وی در خصوص تاخیر عرضه سهام این شرکت تصریح کرد: مدت زمانی شورای رقابت نگران دو شرکت زیر مجموعه پتروشیمی فجر و یوتیلتی بود بخاطر همین موضوع عرضه سهام این شرکت با تاخیر مواجه شد تا اینکه شورای رقابت متقاعد شد که این شرکت انحصاری نیست و بیشتر خدمات متعلق به شرکت هلدینگ خلیج فارس است و ضوابط واگذاری سهام این شرکت بعد از بررسی کامل برای عرضه مطرح شد  در حال حاضر آمادگی برای عرضه سهام هلدینگ خلیج فارس فراهم است.

بیات در مورد زمان عرضه این شرکت بورسی گفت:‌مجمع مالی این شرکت همچنین گزارش شش ماه بصورت تلفیقی ارائه شده است باید گزارش بودجه 92 این شرکت به همراه گزارش تلفیقی حسابرسی شده شرکت ارائه شود تا این هلدینگ بتواند در بورس عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر سازمان حسابرسی گزارش حسابرسی را ارائه کند سهام این شرکت قابلیت عرضه پیدا خواهد کرد./ر
برچسب ها: عرضه ، سهام ، هلدینگ ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار