مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری دومین جشنواره نوروز ایرانی در فرهنگسرای معراج این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی نادعلی اظهار داشت: دومین جشنواره نوروز ایرانی از 24 تا 30 اسفند ماه همراه با برپائی بازارچه خیریه در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی افزود: در بازارچه خیریه حدود 30 هنرمند کاشانی در قالب 25 غرفه بیش از یکصد آثار هنری خود را به صورت دستی، خانگی و سنتی به نمایش می گذارند.

به گفته وی، در این بازارچه که به صورت نمایشگاه و فروشگاه می باشد، سفره هفت سین، ماهی زینتی، تخم مرغ رنگی، شیرینی های خانگی، انواع ترشی، سبزی های خشک، عرق گیاهی، محصولات و سوغات کاشان ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، شمع سازی، هنرهای دستی وسنتی، عروسک بافی، ویترای، معرق کاشی، آئینه کاری، نقش برجسته و چرم دوزی را از جمله غرفه های این نمایشگاه ذکر کرد.

مهدی نادعلی، ضمن اشاره به مهلت درخواست غرفه تا 24 اسفند ماه افزود: ساعات بازدید بازارچه خیریه صبح ها 9 الی 12 و بعد از ظهرها 17 الی 21 خواهد بود.

وی، ضمن اشاره به پایان نمایشگاه و فروشگاه بازارچه خیریه در روز 30 اسفند و شب اول عید گفت: درآمد حاصل از فروش محصولات وآثار هنری هنرمندان در صندوق کمک به سالمندان جمع آوری و این نمایشگاه همراه با بازدید از آسایشگاه سالمندان گلابچی و اهداء کمک های مردمی و هدیه سفره هفت سین وکادوهای شب عید به پایان می رسد.

این مقام مسئول، همچنین از برگزاری جنگ پیشواز نوروز در فرهنگسرای معراج خبر داد و گفت: در این جنگ که 28 اسفند ماه برگزار می شود، آهنگ و موسیقی نوروزی، حاجی فیروز، تئاتر، ایستگاه گریم و نقاشی کودک و محصولات نرم افزاری کودک به نمایش گذاشته می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، نوروز ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.