استاندار اردبیل گفت: ورزش و قهرمانی در آن بزرگترین عنصر تزریق روحیه و اعتماد به نفس در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در نشست صمیمی با جمعی از کشتی‌گیران استان در خانه کشتی اردبیل افزود: این حرکت می‌تواند جامعه را به سمت اعتمادآفرینی سوق داده و بیش از گذشته جوانان را به حرکت‌های سازنده امیدوار سازد.

وی گفت: جامعه خمود، خسته و سست و بی‌تحرک جامعه بدون امید و تحرکی است که تنها از آن می‌توان انتظار گناه، آلودگی و پلشتی و زشتی داشت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزشی و میادین ورزش با روح ایثار و گذشت و همدلی عجین شده است، افزود: همین روحیه فتوت و جوانمردی است که ورزش را به جایگاه ارزشمند و اصیل ارتقا بخشیده است.

نیکزاد گفت: ورزشکاران سرمایه پرافتخار و از ارکان آینده‌ساز جامعه ما هستند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تثبیت روحیه جوانمردی در جامعه ورزشی و به ویژه در بین جوانان باید همواره مدنظر ورزشکاران ما باشد، بیان داشت: استان ما نیروهای با استعداد زیادی دارد که امیدواریم با حمایت مستمر مسئولان در تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های ورزشی شاهد شکوفایی این استعدادها باشیم.

نیکزاد در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک افزود‌: رهنمودهای ارزنده ایشان برای جامعه ورزشی کشور که یقیناً در دل و جان ورزشکاران غیور استان اردبیل نیز نقش بسته است روشنگر افق فعالیت ورزشکاران و ورزش دوستان است.

وی موفقیت‌های متعدد‌ورزشکاران اردبیلی در میادین ملی و فراملی را یادآور شد و گفت: انتظار این است که ورزشکاران به ویژه کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کار استان همچنان با درخشش در سطح جهانی موجبات شعف و غرور مردم را فراهم آورند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ساختن جامعه‌ای سالم و با نشاط در گرو تربیت جوانانی سالم و تلاشگر است، افزود: این مهم جز با تشویق جوانان و تسهیل زمینه‌های ورزشی و اقداماتی از این قبیل محقق نخواهد شد./س

برچسب ها: اردبیل ، ورزش ، تزریق ، روحیه ، به ، جامعه ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.