با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی، حمیدرضا فخر رحیمی به عنوان فرماندار شهرستان جدید‌التأسیس هامون معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم معارفه فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس هامون اظهار داشت: با آغاز به‌کار فرمانداری، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید سریعا در منطقه استقرار یافته و خدمات‌رسانی به مردم را آغاز کنند.

حاتم نارویی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این منطقه، مدیریت عالی اجرایی شهرستان باید تلاش کند تا با بکارگیری تمامی توان اجرایی و مدیریتی و بهره‌گیری از مشارکت مردمی، عمران و آبادانی را در این منطقه شتاب بخشد.

وی بیان کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت و تلاش شبانه‌روزی فرماندار و مسئولان شهرستان هامون در ابتدای تأسیس باید به صورت زیربنایی و توازن مضاعف صورت پذیرد و مردم عینا طعم خوش عدالت را احساس کنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: منطقه سیستان از جمله مناطق با ظرفیت و با استعداد استان است و امید می‌رود با تفکیک وظایف در قالب شهرستان‌های مختلف، عمران و آبادانی در این منطقه رشد چشمگیری پیدا کند.

نارویی بر تعیین تکلیف 120 هکتار از اراضی مردم که با یک‌سوم قیمت کارشناسی شده به دانشگاه علوم پزشکی برای احداث پردیس واگذار شده بود تأکید کرد.

گفتنی است، حمیدرضا فخر رحیمی پیش از این به عنوان بخشدار میرجاوه زاهدان مشغول فعالیت بوده است.
برچسب ها: هامون ، انتصاب ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.